Opis stanowiska pracy
Ministerstwo Sprawiedliwości w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
naczelnik wydziału Wsparcia i Monitorowania Projektów w Departamencie Informatyzacji i Rejestrów SądowychMinisterstwo Sprawiedliwości
Al. Ujazdowskie 11
00-950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Kierowanie pracą wydziału, organizacja i nadzorowanie pracy, rozdzielanie zadań, monitorowanie wykonania zadań przez pracowników;
- Nadzór merytoryczny nad zadaniami wykonywanymi przez wydział oraz zadaniami związanymi z realizacją projektów wykonywanymi przez inne jednostki organizacyjne Departamentu, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad wdrożeniami systemów informatycznych;
- Identyfikacja i analiza ryzyk w realizacji projektów, zarządzanie ryzykiem, identyfikowanie zależności między projektami, przydzielanie zasobów niezbędnych dla realizacji projektów lub wnioskowanie o nie, przygotowywanie przekrojowych sprawozdań o stanie realizacji projektów,
- Samodzielne wypracowywanie wieloletnich planów i priorytetów dla realizowanych projektów i przedstawianie ich do decyzji Dyrektora Departamentu, z uwzględnieniem planów innych komórek merytorycznych Departamentu wyznaczających kierunki rozwoju systemów informatycznych oraz uwarunkowań prawnych, organizacyjnych i technicznych;
- Współpraca z innymi komórkami Ministerstwa Sprawiedliwości, innymi komórkami Departamentu oraz z przedstawicielami innych instytucji i organów administracji w sprawach związanych z realizowanymi projektami, w szczególności w zakresie zagadnień integracji systemów Resortu z innymi systemami informatycznymi i rejestrami państwowymi używanymi do realizacji zadań publicznych, w celu zapewnienia interoperacyjności oraz wymiany danych i informacji pomiędzy systemami informatycznymi;
- Współpraca z innymi komórkami Ministerstwa Sprawiedliwości przy opracowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zamówienia związane z realizacją projektów, koordynacja zadań wykonywanych w tym zakresie przez pracowników wydziału;
- Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z udziałem przedstawicieli Ministerstwa Sprawiedliwości w pracach Komitetu Rady Ministrów ds. Cyfryzacji.;
- Zapewnianie wsparcia dla kierowników projektów informatycznych przez utrzymywanie biura projektów.
Warunki pracyPracownikom oferujemy:
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: do 8331,03 zł (mnożnik kwoty bazowej do wysokości 4,1),
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
- możliwość udziału w szkoleniach,
- możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych i studiów podyplomowych,
- pakiet socjalny (możliwość ubiegania się o dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe, możliwość dofinansowania karty sportowej, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych,
- pokój do pracy dla rodzica z dzieckiem,
- parking dla rowerów.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz,
- zagrożenie korupcją,
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- kontakt z klientem zewnętrznym,
- sytuacje stresowe związane z koniecznością właściwej reakcji i podjęcia decyzji w sytuacjach kryzysowych
- sytuacje stresowe związane z możliwymi opóźnieniami w realizacji zadań na skutek zależności od sprawności wykonywania zadań przez inne jednostki organizacyjne Ministerstwa lub podmioty zewnętrzne
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
List motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Kandydatki/kandydaci, którzy złożą dokumenty elektronicznie i spełnią wymagania formalne, będą zobligowani do dostarczenia oryginałów oświadczeń i listu motywacyjnego w kolejnym etapie rekrutacji.
Kandydatki/kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru mailem lub telefonicznie. Etapy naboru: test wiedzy, badanie kompetencji menedżerskich, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niespełniające wymagań formalnych zostaną zniszczone komisyjnie w terminie 14 dni od zakończenia naboru.
Zainteresowanych zachęcamy do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zarządzenia Dyrektora Generalnego Ministerstwa Sprawiedliwości nr 51/2015 z dnia 30 kwietnia 2015 r., określającym zasady naboru oraz warunki zakwalifikowania do kolejnych etapów naboru, a także skorzystania z formularza aplikacyjnego oraz oświadczeń w zakładce „oferty pracy” na stronie www.ms.gov.pl
Do udziału w naborze zachęcamy osoby niepełnosprawne.
Informacje dodatkowe pod nr. tel. (22) 52 12 743.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w realizacji projektów w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym 1 rok w kierowaniu zespołem
pozostałe wymagania niezbędne:- Certyfikat PRINCE2 na poziomie Foundation,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- wiedza z zakresu zarządzania projektami,
- znajomość Prawa zamówień publicznych,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- wiedza z zakresu rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE,
- wiedza z zakresu zarządzania ryzykiem;
- doskonalenie zawodowe, identyfikacja z misją urzędu, otwartość na zmiany, planowanie i myślenie strategiczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, pozytywne podejście do klienta, radzenie sobie z presją, zarządzanie personelem, zorientowanie na osiąganie celów,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- wykształcenie: studia podyplomowe z zakresu zarządzania,
- Certyfikat PRINCE2 na poziomie Practitioner,
- Szkolenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
- Szkolenie z zakresu zarządzania ryzykiem,
- Szkolenie z zakresu rozliczania projektów dofinansowanych ze środków UE,
- Znajomość zagadnień analizy biznesowej,
- Wiedza z zakresu prowadzenia biura wsparcia projektu.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów jednoznacznie potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe/staż pracy (świadectwa pracy, opisy stanowisk, zakresy czynności, zaświadczenia i inne, potwierdzające wymagany w ogłoszeniu okres i obszar doświadczenia zawodowego/stażu pracy),
- Kopie dokumentu określonego w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 218, poz. 1695), potwierdzające znajomość języka angielskiego na poziomie B2. W przypadku składania dyplomu ukończenia Krajowej Szkoły Administracji Publicznej należy złożyć dodatkowo zaświadczenie potwierdzające znajomość języka angielskiego wydane przez KSAP, jeśli z treści dyplomu ukończenia KSAP nie wynika, że absolwent Szkoły posiada znajomość tego języka. Kandydatki/kandydaci, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na wymaganym poziomie, zostaną poddani procedurze sprawdzającej,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych (fakultatywnie).Dokumenty należy złożyć do: 2020-07-06
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Sprawiedliwości
Biuro Dyrektora Generalnego
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Ujazdowskie 11
00-454 Warszawa
Z podaniem na kopercie numeru ogłoszenia
Aplikacje można składać także przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@ms.gov.pl (w tytule maila należy wpisać numer ogłoszenia).