Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik wydziału Wydziału Budowy i Rozwoju Systemów Informatycznych GUGiK (BRSIG) w Departamencie Informatyzacji i Rozwoju Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego

Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planuje, nadzoruje i koordynuje prace polegające na przygotowaniu założeń analitycznych, technicznych oraz opisu wymagań dla produktów i usług tworzonych w ramach systemów informacyjnych GUGiK w celu wdrożenia ich zgodnie z architekturą i metodami SIG oraz modelem zarządzania wymaganiami z wykorzystaniem środowiska do zarządzania wymaganiami.
  • Nadzoruje rozwój systemów GUGiK w zakresie: zarządzania zmianami i wdrożeniami zgodnie z modelem utrzymania SIG; integracji SIG z systemami zewnętrznymi; realizacji umów z Wykonawcami, zawartych dla systemów SIG, w tym w szczególności w zakresie utrzymania rezultatów projektów PO IG oraz PO PC.
  • Współpracuje z przewodniczącym Rady Architektury w zakresie organizacji i koordynacji prac Rady Architektury SIG, w tym: organizuje posiedzenia RA; aktualizuje bazę wymagań SIG; aktualizuje katalog usług biznesowych; aktualizuje opisy procesów biznesowych SIG; prowadzi wymiarowanie usług oraz tworzonych i rozbudowywanych aplikacji SIG.
  • Koordynuje współpracę z instytucjami i organami administracji publicznej w zakresie rozwoju systemów informacyjnych GUGiK.
  • Planuje i nadzoruje przygotowanie: wniosków o wszczęcie postępowań, wymagań technicznych oraz dokumentacji technicznej na potrzeby uruchomienia postępowań o zamówienia publiczne, w zakresie zadań Wydziału.
  • Współpracuje z wykonawcami umów i nadzoruje wykonywane przez nich zadania w celu prawidłowej realizacji umów w zakresie budowy i udostępniania usług oraz rozwoju SIG.
  • Koordynuje realizację przedsięwzięć współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, państw trzecich lub organizacji międzynarodowych (tzw. Projekty) oraz planuje, nadzoruje i koordynuje prace polegające na: zarządzaniu projektami, przygotowywaniu dokumentacji zarządczej, raportów, zestawień, rozliczeń finansowych, prowadzeniu Biura Projektów; tworzeniu, wprowadzaniu, utrzymaniu i rozwijaniu spójnego podejścia oraz metod i standardów w zakresie prowadzenia projektów; zarządzaniu porozumieniami o dofinansowanie projektów oraz dokumentów dołączanych do porozumień; tworzeniu i zarządzaniu bazą wiedzy; realizacji sprawozdawczości w zakresie realizowanych projektów; bieżącej współpracy z instytucjami nadzorującymi przygotowanie i realizację projektów; monitorowaniu wydatkowania, rozliczaniu i sprawozdawaniu w zakresie wydatkowania środków finansowych pozyskanych w ramach projektów; przygotowywaniu we współpracy z BDG zarządzeń dotyczących projektów oraz zespołów projektowych; prowadzeniu i aktualizacji rejestrów projektowych; organizacji i obsłudze posiedzeń Komitetu Sterującego.
  • Koordynuje i nadzoruje sprawy związane ze sprawozdaniami przygotowanymi w ramach IZ; sprawy związane z gospodarowaniem środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań IZ oraz koordynuje proces zarządzania środkami Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym.


Warunki pracy

− Praca w warunkach narażenia na stres
− Wyjazdy służbowe
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej
− Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na antresoli budynku
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy)
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe informatyczne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego
w realizacji projektów informatycznych z wykorzystaniem środków unijnych, w tym 1 rok doświadczenia w obszarze kierowania zespołem lub 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Przeszkolenie w zakresie zarządzania projektami
  • Umiejętność zarządzania zespołem
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Znajomość przepisów ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów dotyczących finansów publicznych
  • Umiejętność zarządzania wymaganiami
  • Umiejętność modelowania procesów biznesowych
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Samodzielność, odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Zarządzanie projektami zgodnie z metodyką PRINCE 2
  • Zarządzanie systemami informatycznymi w oparciu o ITIL
  • Modelowanie w języku UML
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Systematyczność, dokładność
  • Asertywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-05-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Główny Urząd Geodezji i Kartografii
    ul. Wspólna 2
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem „Ogłoszenie nr 46546 – naczelnik IZ/BRSIG/1”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/04/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi