Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik wydziału Analiz i Monitoringu Rynku Partnerstwa Publiczno-Prywatnego w Departamencie Partnerstwa Publiczno-Prywatnego

Warszawa, ul. Wspólna 2/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • strategiczne i bieżące zarządzanie podległą komórką organizacyjną,
  • prowadzenie analiz w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego oraz koncesji, w tym analizowanie zgromadzonych danych i wnioskowanie, formułowanie założeń oraz analizowanie i proponowanie zmian w już realizowanych badaniach, gromadzenie danych/zamawianie ekspertyz, identyfikowanie problemów, zagrożeń, uwarunkowań, etc.
  • dokonywanie analiz prawnych, w tym opracowywanie/opiniowanie projektów umów, porozumień, dokumentów, opracowywanie/opiniowanie wzorów umów, porozumień, dokumentów, przygotowywanie projektów opinii/wyjaśnień/ interpretacji/oceny, sporządzanie opinii prawnych, opracowywanie i opiniowanie projektów regulacji wewnętrznych, udzielanie porad prawnych, wydawanie opinii prawnych w zakresie, o którym mowa w art. 3b ust. 1 ustawy o partnerstwie publiczno-prywatnym, wydawanie opinii prawnych w zakresie, o którym mowa w art. 133b ust. 1 ustawy o finansach publicznych,
  • zapewnianie obsługi ciał kolegialnych: sekretariatu Platformy PPP i innych podmiotów,
  • udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o zamówienie publiczne w zakresie właściwości komórki organizacyjnej,
  • realizacja zadań w ramach projektu pozakonkursowego Rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce w ramach PO WER 2014-2020 ze szczególnym uwzględnieniem szkoleń w zakresie tematyki PPP,
  • prowadzenie obsługi procesu legislacyjnego,
  • prowadzenie szkoleń w zakresie tematyki PPP,
  • współpraca z zewnętrznymi wykonawcami realizującymi usługi prawne na zlecenie Departamentu.


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:
• proponowane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 7120,59 zł brutto, ustalone wg mnożnika 3,8
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
• trzynaste wynagrodzenie, bogaty pakiet szkoleń, staże eksperckie, refundacje nauki języka i studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku, sala ćwiczeń w budynku Ministerstwa,
• możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
• ruchomy system czasu pracy: rozpoczęcie pracy w godz. 7.00-9.00.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• wyjazdy służbowe (kilkanaście razy w roku)
• obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe
• praca przy komputerze
• opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie ministerstwa http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia do pracy w Ministerstwie, można znaleźć na stronie: http: //www.miir.gov.pl/ w zakładce Ministerstwo/Praca i kariera lub uzyskać w zakresie merytorycznym pod nr tel. (22) 273 89 15, zaś w zakresie przebiegu procesu rekrutacyjnego pod nr tel. (22) 273 88 81.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy/umiejętności/rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po zakończeniu rekrutacji.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Do udziału w naborze, zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie lub równoważne na kierunku prawo

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej na stanowiskach związanych z obsługą prawną oraz doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność interpretacji aktów prawnych,
  • znajomość ustawy o PPP oraz ustawy o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o finansach publicznych,
  • wiedza nt. specyfiki projektów PPP, w tym postępowań o wybór partnera prywatnego,
  • znajomość specyfiki umów zawieranych z partnerami prywatnymi w formule PPP / koncesji,
  • wiedza na temat rynku PPP,
  • znajomość udzielania zamówień w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych,
  • wiedza na temat procedur legislacyjnych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • organizacja pracy własnej i wydziału, orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, zarządzanie ludźmi, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Dokumenty należy przygotować w języku polskim. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski.
    • CV,
    • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie – w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii pisemnej informacji o zagranicznym dyplomie wydanej przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe dyplomu,
    • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, gdy znajdą się w gronie pięciu najlepszych kandydatów,
    • najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci muszą dostarczyć do BZL wszystkie wymagane prawem oświadczenia, w tym własnoręcznie podpisane: oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Aktualny wzór oświadczeń jest dostępny pod adresem: http://www.miir.gov.pl/strony/ministerstwo/praca-w-ministerstwie/.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-19
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Aplikacje można przesyłać na adres mailowy: kariera@miir.gov.pl
    Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
    Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    Biuro Zarządzania Zasobami Ludzkimi
    ul. Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa
    z dopiskiem na aplikacji oraz w tytule maila: DPA 273

    Kancelaria czynna w godz. 8¹⁵-16¹⁵

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    05/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi