Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

naczelnik wydziału

ADRES URZĘDU
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Batorego 5
02-591 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kierowanie pracami Wydziału Obsługi tj. planowanie i określanie bieżących zadań Wydziału, koordynacja i nadzór nad terminowością, celowością i rzetelnością wykonywania zadań przez podległych pracowników.
  • Nadzór nad organizacją gospodarki transportowej MSWiA; koordynowanie obsługi transportowej członków Kierownictwa i komórek organizacyjnych Ministerstwa, nadzór nad realizacją usług transportowych przez podmioty zewnętrzne
  • Nadzór nad prawidłową eksploatacją, właściwym utrzymaniem i prawidłowym rozliczaniem kosztów utrzymania obiektów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji . Wyjazdy do obiektów MSWiA.
  • Nadzór nad prawidłowością obsługi recepcyjnej członków Kierownictwa MSWiA oraz obsługi recepcyjnej, organizowanych w MSWiA narad, spotkań i konferencji, w tym obsługi delegacji zagranicznych.
  • Koordynowanie użytkowania służbowego sprzętu transportowego oraz używania prywatnego sprzętu transportowego do celów służbowych przez pracowników Ministerstwa.
  • Koordynowanie zadań związanych z obsługą techniczną konferencji, w zakresie zapewnienia multimediów, rejestracji dźwięku, udostępnienia dźwięku dla dziennikarzy.
  • Koordynowanie zadań związanych z działalnością powielarni; drukowaniem, powielaniem i oprawą dokumentów wielostronicowych na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa.
  • Planowanie oraz monitorowanie wydatków związanych z realizacją zadań Wydziału.


Warunki pracy

Prowadzenie samochodów osobowych, dyspozycyjność, częste przemieszczanie się pomiędzy obiektami MSWiA.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Uwaga! Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Przekazanie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE” nie jest obowiązkowe, jednak będą one podstawą przeprowadzenia oceny spełniania wymagań dodatkowych przez kandydatów.
Planowane techniki i metody naboru:
 test wiedzy,
 rozmowa kwalifikacyjna ze sprawdzianem znajomości języka angielskiego.
Kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Po zakończeniu naboru oferty osób nieujętych w protokole naboru zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: https://nabory.kprm.gov.pl, http://bip.mswia.gov.pl oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Urzędu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: (22) 60-154-78


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe w zakresie zarządzania.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kierowania zespołem.
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
  • Znajomość przepisów z zakresu gospodarki transportowej.
  • Wiedza w zakresie procedur finansowych.
  • Wiedza w zakresie zamówień publicznych.
  • Wiedza w zakresie gospodarki nieruchomościami.
  • Wiedza w zakresie grafiki komputerowej i podstaw poligrafii.
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kategorii B.
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność.
  • Umiejętność zarządzania ludźmi.
  • Orientacja na klienta, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenia analitycznego.
  • Umiejętność organizacji pracy, współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w zakresie klauzuli co najmniej poufne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • 5 lat doświadczenia zawodowego administracji publicznej.
  • 3 lata doświadczenia zawodowego administrowania nieruchomościami.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Posiadanie kompetencji w zakresie administrowania nieruchomościami – odbycie kursu, szkolenie itp. – potwierdzone dokumentem
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia (wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania).
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kierowania zespołem).
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej).
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kategorii B.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych w zakresie klauzuli co najmniej poufne.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (5 lat doświadczenia zawodowego administracji publicznej).
  • Kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub referencji lub zakresów obowiązków lub opisów stanowiska pracy lub innych dokumentów, które potwierdzają wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (3 lata doświadczenia zawodowego administrowania nieruchomościami).
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.
  • Dokument potwierdzający odbycie kursu, szkolenia itp. w zakresie administrowania nieruchomościami.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-06-03
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi