Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 16/10/2018.

Moderator Treści Internetowych z Językiem Niemieckim

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Moderator Treści Internetowych z Językiem Niemieckim
Poznań
NR REF.: 1112544

Chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie w środowisku korporacyjnym? Ta praca jest dla Ciebie!

Dla naszego klienta w Poznaniu poszukujemy kandydatów z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego (C1) i co najmniej komunikatywnym poziomem znajomości języka angielskiego.

Praca polega na kontakcie z użytkownikami poprzez różne kanały komunikacji, dlatego szukamy osób o świetnych umiejętnościach interpersonalnych i dobrym podejściu do klienta.
Twoje obowiązki będą polegały na przeglądaniu i moderowaniu treści generowanych przez użytkowników portalu, znajdowaniu problemów technicznych, weryfikowaniu treści pod względem zgodności z regulaminem portalu oraz przeglądaniu postów w mediach społecznościowych.

Niezbędne do wykonywania tej pracy są świetne umiejętności komunikacyjne, płynny niemiecki, komunikatywny angielski oraz wysoka tolerancja kulturowa. Twój potencjalny pracodawca ma do zaoferowania pełny pakiet benefitów – prywatna opieka medyczna, karta Multisport, bony żywnościowe. W biurze panuje luźny dress code i przyjazna atmosfera pracy.

Brzmi zachęcająco? Aplikuj już teraz!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry