Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Mobility Specialist

Miejsce pracy: Łódź
9-12-53575

For international manufacturing company located in Lodz we are seeking candidates for the position of Mobility Specialist.

Responsibilities:
- support of employment and delegating of foreigners (legalization of stay, work permit).
- preparation of documentation related to foreigners employment and termination of employment.
- monitoring of administrative proceedings.
- control of visa validity, residence card, work permit and other documents related to foreigners stay and work in Poland.
- contact with state authorities in regards to prolonging foreigners employment in the company.
- coordinate the process of renting flats for foreigners (contact with flat owner, media costs accounting, documentation).
- participation in foreigners relocation.

Requirements:
- previous experience on similar position gained in international company.
- practical knowledge of regulations related to legalization of work and residence in Poland.
- very good knowledge of English and Polish.
- MS Office skills (especially MS Excel – pivot table, formulas).
- good interpersonal skills, proactivity and reliability.

Benefits:
- possibility of professional development in renowned company from manufacturing sector.
- stable employment conditions.
- competitive set of social benefits.
- attractive salary.
- friendly atmosphere in the workplace.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi