W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Młodszy Specjalista w dziale Supply Chain (ENG&IT/FR)
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta - globalnej firmy, której misją jest poprawa zdrowia i jakości życia osób z cukrzycą, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Młodszy Specjalista w dziale Supply Chain
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne wspieranie lokalnych filii (głównie Francja, Włochy i Polska), zapewnienie prawidłowego przetwarzania danych sprzedażowych w systemie oraz procesy wsparcia związane z zarządzaniem zamówieniami i ich fakturowaniem.
Główne zadania i obowiązki:
- zarządzanie danymi sprzedażowymi i monitorowanie zapasów i dostępności produktów w systemu ERP
- wystawianie faktur i korekt faktur
- ścisła współpraca z działem finansów i księgowości, w celu wyjaśniania wszelkich niezgodności związanych z fakturami i płatnościami
- udział w corocznych inwentaryzacjach i aktualizacja stanów w systemie Netsuite
- udzielanie wsparcia w zakresie pytań dotyczących danych sprzedaży i dostępności produktów.
Wymagania:
- co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- rozumienie funkcji zarządzania zamówieniami, zapasami oraz administracji systemami
- rozumienie wewnętrznych i zewnętrznych wymagań klientów, zdolność proaktywnej komunikacji
- swobodna komunikacja w j. angielskim, włoskim i/lub francuskim
- nastawienie na rozwiązywanie problemów i umiejętna analiza informacji
- znajomość MS Office (Word, Excel, Access, PowerPoint i Outlook), a także doświadczenie w obsłudze systemów ERP.
Korzyści:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (6 miesięcy) z realną możliwością nawiązania długofalowej, bezpośredniej współpracy z naszym klientem
- możliwość realizacji ambitnych projektów w międzynarodowym środowisku
- pełne wdrożenie stanowiskowe i systemowe
- możliwość pracy w 100% zdalnej.