PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Młodszy Specjalista/Specjalista/Starszy Specjalista w Departamencie Koordynacji Wdrażania Programów
Miejsce pracy: WarszawaGłówne zadania:
Wykonywanie zadań związanych z pełnieniem funkcji IP dla projektów pozakonkursowych PARP realizowanych w ramach PO WER:
- ocena merytoryczna I stopnia oraz prowadzenie procesu przyjmowania do dofinansowania projektów pozakonkursowych (w tym w zakresie przygotowywania decyzji o dofinansowaniu ww. projektów);
- analiza, weryfikacja i akceptacja zmian w obszarze realizacji ww. projektów, w tym aktualizacja zapisów decyzji o dofinansowaniu ww. projektów;
- weryfikacja wniosków o płatność beneficjentów pozakonkursowych, w tym postępu finansowo-rzeczowego z realizacji projektów pozakonkursowych.
Monitorowanie realizacji programu PO WER, w tym harmonogramu wdrażania i rezultatów działań, a w szczególności:
- udział w monitorowaniu oraz analiza stopnia osiągnięcia założonych w programie wskaźników finansowych i rzeczowych;
- sporządzanie informacji/zestawień dla instytucji nadrzędnych/zarządu z postępu finansowo-rzeczowego projektów;
- udział w monitorowaniu oraz analiza stopnia wykorzystania alokacji na program;
- udział w grupach roboczych, seminariach i konferencjach;
- analiza merytoryczna dokumentów związanych z realizacją programu.
Opiniowanie dokumentacji programowej dot. funduszy unijnych, w tym dokumentacji programowej PO WER i dokumentacji konkursowej w PO WER.
Przygotowywanie i przekazywanie informacji z zakresu realizacji programu PO WER na potrzeby wewnętrzne PARP oraz na potrzeby zewnętrzne, tj. innych instytucji lub osób, w tym:
- pozyskiwanie oraz poszukiwanie stosownych dokumentów i informacji z zakresu programów i instrumentów wspierania RZL oraz przedsiębiorców;
- opracowywanie materiałów informacyjnych i dokumentów w zakresie realizacji programów oraz w oparciu o różnego rodzaju dane uzyskiwane od beneficjentów PARP bądź od instytucji współpracujących z Agencją, w oparciu o dokumenty oraz regulacje związane z realizacją programów PARP.
Przygotowanie procedur dot. procesów realizowanych przez Departament w ramach PO WER oraz udział w opracowywaniu systemów wdrażania, systemów monitorowania, dokumentów programowych.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie zawodowe w realizacji projektów/umów finansowanych lub współfinansowanych ze środków publicznych/UE lub co najmniej roczne doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, bądź instytucji wdrażającej projekty/programy finansowane ze środków unijnych - minimum rok dla młodszego specjalisty, 2 lata dla specjalisty, 3 lata dla starszego specjalisty;
- biegła obsługa programów pakietu MS Office, w tym w szczególności:
- bardzo dobra znajomość programu Excel umożliwiająca opracowywanie zbiorczych zestawień, zamieszczanie formuł przyspieszających pracę na dokumencie,
- znajomość programu Power Point umożliwiająca sprawne przygotowywanie prezentacji,
- bardzo dobra znajomość programu Word.
- znajomość zagadnień z zakresu: (dotyczy stanowisk: specjalista oraz starszy specjalista):
- systemu realizacji PO WER,
- pomocy publicznej,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Prawo zamówień publicznych.
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- samodzielność i inicjatywa oraz skrupulatność.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- ukończone studia wyższe o profilu społeczno-ekonomicznym, europeistyka, rozwój regionalny, prawo;
- doświadczenie w zakresie weryfikacji wniosków o płatność (optymalnie EFS),
- doświadczenie w ocenie wniosków o dofinansowanie projektów (optymalnie EFS),
- doświadczenie w opracowywaniu procedur realizacji zadań;
- znajomość języka UE na poziomie komunikatywnym (preferowany język angielski);
- umiejętność opracowywania tekstów na podstawie dostępnych danych i informacji.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju zawodowego poprzez uczestnictwo w szkoleniach, warsztatach;
- atrakcyjną lokalizację z dobrym dojazdem do biura.
Termin zgłoszeń: do 13 czerwca 2018 r.
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.
Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."