MŁODSZY SPECJALISTA/ SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego/ Biuro Obsługi Klienta Korporacyjnego w Warszawie
Nr ref.: CEN/PM/05/2019
umowa na zastępstwo
Co od nas otrzymasz:
• stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
• pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
• atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
• szkolenia przygotowujące do realizacji zadań
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
• realizacji zadań związanych z zapewnieniem spersonalizowanej kompleksowej profesjonalnej obsługi posprzedażowej klientów korporacyjnych
• bezpośrednim kontakcie z klientami korporacyjnymi oraz z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji
• prowadzeniu czynności reklamacyjnych
• sporządzeniu dokumentów na życzenie klienta
• udzielaniu informacji dotyczących rachunków, produktów oraz transakcyjności
• udziale w sprzedaży wybranych produktów i usług oferowanych klientom
Zapraszamy Cię do współpracy, jeżeli:
• masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: bankowość, ekonomia lub finanse
• masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości (znajomość produktów bankowych, rozliczeń krajowych i zagranicznych będzie dodatkowym atutem)
• swobodnie posługujesz się pakietem MS Office
• swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
• posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne oraz wysoką kulturę osobistą
• jesteś odpowiedzialny, dobrze zorganizowany, sumienny i rzetelny
• potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu i stresu