#

Młodszy Specjalista/Specjalista (Departament Koordynacji Wdrażania Programów)

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Warszawa, mazowieckie

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.

Młodszy Specjalista/Specjalista (Departament Koordynacji Wdrażania Programów)

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

1. Wykonywanie zadań związanych z monitoringiem realizacji i rozliczania przez PARP działań w ramach PO IR oraz PO PW:

  • przygotowywanie sprawozdań okresowych z realizacji ww. programów, w tym informacji kwartalnych;
  • przygotowywanie sprawozdań okresowych z realizacji ww. programów, w tym informacji kwartalnych;
  • przygotowywanie deklaracji wydatków oraz prognoz certyfikacji, monitoring realizacji celu certyfikacji;
  • pozyskiwanie środków finansowych i monitoring ich wydatkowania;
  • przygotowywanie dokumentów, informacji i analiz na potrzeby zewnętrzne (m.in. dla Instytucji Zarządzającej) i wewnętrzne w zakresie postępów realizacji działań ww. programów (kontraktacja i certyfikacja), na podstawie danych z innych komórek PARP, baz danych (w tym SL2014), i innych źródeł;
  • nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów i współpracy z instytucjami i organizacjami, działającymi w zakresie ww. programów;
  • udział w pracach związanych z przygotowaniem i aktualizacją dokumentów programowych, wytycznych, aktów prawnych i dokumentów wewnętrznych (w tym procedur) dotyczących realizacji ww. programów;
  • udział w przygotowaniu rocznego Planu Działania PARP oraz sprawozdań z jego realizacji.

2. Wykonywanie zadań związanych z zamykaniem realizacji PO IG przez Regionalne Instytucje Finansujące, w tym w szczególności:

  • weryfikacja i zatwierdzanie kwartalnych sprawozdań finansowych RIF oraz dokumentacji z kwartalnych audytów finansowych przeprowadzanych w RIF;
  • przeprowadzanie kontroli w siedzibie wybranych RIF;
  • korespondencja i bieżące kontakty z RIF;
  • zbieranie i analiza danych od RIF oraz sporządzanie informacji i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne;
  • udział w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków finansowych w zakresie finansowania kosztów operacyjnych RIF (w tym ramach pomocy technicznej PO IR).

Na tym stanowisku oczekujemy (wymagania konieczne):

1. ukończonych studiów wyższych;

2. doświadczenia zawodowego:

  • jeśli aplikujesz na stanowisko młodszego specjalisty: wymagane jest co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizacji projektów/umów finansowanych lub współfinansowanych ze środków publicznych/UE lub co najmniej roczne doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych bądź instytucji wdrażającej projekty/programy finansowane ze środków unijnych;
  • jeśli aplikujesz na stanowisko specjalisty: wymagane jest co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w realizacji projektów/umów finansowanych lub współfinansowanych ze środków publicznych/UE; lub co najmniej dwuletnie doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych bądź instytucji wdrażającej projekty/programy finansowane ze środków unijnych;

3. obsługi MS Office, w tym między innymi:

  • Excel – znajomość umożliwiająca opracowywanie zbiorczych zestawień, w tym korzystanie z formuł przyspieszających pracę na dokumencie;
  • Word – znajomość na poziomie bardzo dobrym;
  • Power Point – znajomość na poziomie umożliwiającym sprawne przygotowanie prezentacji;

4. umiejętności analizy danych.

Dodatkowo mile widziane jest (wymagania pożądane):

1. ukończenie studiów wyższych o profilu finansowym, społeczno-ekonomicznym, ekonometria, statystyka, analiza danych, metody ilościowe, prawo;

2. znajomość zasad realizacji/kontraktowania/rozliczania projektów współfinansowanych z EFRR (optymalnie PO IR, PO PW);

3. znajomość systemu realizacji PO IR i PO PW, w szczególności:

  • zagadnień w zakresie pomocy publicznej;
  • ustawy o finansach publicznych;
  • ustawy Prawo zamówień publicznych;

4. doświadczenie w obszarze przygotowywania poświadczeń/deklaracji wydatków;

5. doświadczenie w opracowywaniu procedur realizacji zadań;

6. doświadczenie w przeprowadzaniu kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE;

7. doświadczenie w zakresie analizy danych;

8. znajomość języka UE na poziomie komunikatywnym (preferowany j. angielski);

9. inne:

  • umiejętność opracowywania tekstów na podstawie dostępnych danych i informacji,
  • umiejętność opracowywania zbiorczych zestawień w programie Excel,
  • umiejętność rzetelnej analizy otrzymywanych informacji i umiejętność prezentowania informacji,
  • komunikatywność, w tym łatwość porozumiewania się w mowie i piśmie
  • analityczne myślenie,
  • skrupulatność,
  • samodzielność i inicjatywa,
  • umiejętność czytania ze zrozumieniem,
  • umiejętność współpracy w zespole.

Oferujemy:

  1. Stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę;
  2. Pracę w gronie świetnie wykwalifikowanych specjalistów;
  3. Możliwość realizacji ciekawych projektów;
  4. Możliwość rozwoju zawodowego w tym korzystania ze specjalistycznych szkoleń;
  5. Pracę w biurze położonym w dobrze skomunikowanej lokalizacji.

 

Zgłoszenia przyjmujemy do 4 marca 2018r.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.

Inne informacje:

  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy,doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych."
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi