Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Młodszy Specjalista Helpdesk
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest międzynarodowa Firma, lider rynku finansowego i kredytowego, który swoją wiedzą i kapitałem wspiera swoich Klientów zarówno na rodzimym jak i rynkach zargranicznych.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko Młodszego Specjalisty Helpdesk. Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało rozwiązywanie zgłoszeń i zleceń użytkowników dotyczących usług IT, aktualizacja bazy sprzętu IT, nadawanie, modyfikowanie i odbieranie uprawnień oraz dostępów do systemów informatycznych, diagnozowanie problemów, tworzenie i aktualizacja bazy wiedzy, współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi oraz inne zadania zlecone przez przełożonego, bycie częścią Zespołu odpowiedzialnego za działania zakupowe sprzętu IT dla całej spółki.
Nasz Klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 5650zł brutto
- Udział w szkoleniach z zakresu działania/eksploatacji środowiska IT
- Pakiet benefitów pozapłacowych: między innymi pakiet medyczny
- Możliwość rozwoju zawodowego, świetna armosfera pracy.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziana II linia wsparcia IT)
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego
- Dyspozycyjność do pracy na pełen etat w trybie zmianowym (8:00-20:00)
- Samodzielność, umiejętność organizowania pracy własnej i wyznaczania priorytetów, komunikatywność.