Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Jesteśmy agencją performance marketingu oferującą kompleksowe rozwiązania dla Klientów e-commerce o zasięgu globalnym. Przygotowujemy strategią komunikacji online i zajmujemy się jej wdrożeniem biorąc odpowiedzialność za wyniki sprzedaży naszych Klientów. W ciągu 6 lat zbudowaliśmy dynamiczny i profesjonalny zespół blisko 50 specjalistów, który na co dzień integruje technologię oraz media w spójną całość i tworzy skuteczne narzędzia sprzedaży online.
O stanowisku:
Osoba na stanowisku Młodszy Specjalista Help Desk będzie odpowiedzialna za obsługę klientów wewnętrznych, wsparcie w zakresie przygotowywania oraz obsługi stanowisk pracy.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Instalacja, konfiguracja, aktualizowanie oprogramowania oraz likwidacja urządzeń infrastruktury IT zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urządzeń typu komputer, monitor, drukarka, smartphone,
Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie komputerów, telefonów, sieci,
Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem, usługami IT,
Przygotowanie, konfiguracja stacji roboczych,
Zarządzanie licencjami oprogramowania.
Zależy nam na:
Doświadczeniu w obsłudze aplikacji i systemów operacyjnych Windows,
Podstawowej znajomości Active Directory,
Znajomości zagadnień związanych z działaniem sieci TCP(LAN/WAN),
Podstawowej wiedza z zakresu telefonii VoIP,
Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,