Jesteśmy agencją performance marketingu oferującą kompleksowe rozwiązania dla Klientów e-commerce o zasięgu globalnym. Przygotowujemy strategią komunikacji online i zajmujemy się jej wdrożeniem biorąc odpowiedzialność za wyniki sprzedaży naszych Klientów. W ciągu 6 lat zbudowaliśmy dynamiczny i profesjonalny zespół blisko 50 specjalistów, który na co dzień integruje technologię oraz media w spójną całość i tworzy skuteczne narzędzia sprzedaży online.
O stanowisku:
- Osoba na stanowisku Młodszy Specjalista Help Desk / Administrator Sieci będzie odpowiedzialna za obsługę klientów wewnętrznych, wsparcie w zakresie przygotowywania oraz obsługi stanowisk pracy.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Instalacja, konfiguracja, aktualizowanie oprogramowania oraz likwidacja urządzeń infrastruktury IT zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
- Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urządzeń typu komputer, monitor, drukarka, smartphone,
- Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie komputerów, telefonów, sieci,
- Rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem, usługami IT,
- Przygotowanie, konfiguracja stacji roboczych,
- Zarządzanie licencjami oprogramowania.
Zależy nam na:
- Doświadczeniu w obsłudze aplikacji i systemów operacyjnych Windows,
- Podstawowej znajomości Active Directory,
- Znajomości zagadnień związanych z działaniem sieci TCP(LAN/WAN),
- Podstawowej wiedza z zakresu telefonii VoIP,
- Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Kreatywności, komunikatywności, odpowiedzialności, sumienności,
- Znajomości języka angielskiego oraz doświadczenia na podobnym stanowisku, które będzie dodatkowym atutem.
W zamian oferujemy:
- Pracę w gronie nieprzeciętnych i zaangażowanych pasjonatów Internetu i reklamy internetowej,
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole oraz wiele okazji do integracji,
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego,
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet Multisport.