Opis stanowiska pracy

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

• Identyfikacja zamienników, wyszukiwanie alternatywnych dostawców, koordynacja ich wdrożenia.
• Wysyłanie zapytań ofertowych, organizowanie przetargów, prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami.
• Prowadzenie projektów zakupowych związanych z optymalizacją kosztów.
• Efektywna komunikacja i współpraca z wieloma działami w firmie.

Czego oczekujemy od kandydatów?

• Znajomości zagadnień zakupowych i umiejętności prowadzenia rozmów handlowych oraz negocjacji.
• Inicjatywy, samodzielności, komunikatywności, bardzo dobrej organizacji czasu pracy.
• Dobrej znajomość pakietu MS Excel.
• Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i orientacji na wyniki.


Co oferujemy swoim Pracownikom?
• Udział i prowadzenie projektów o międzynarodowym zasięgu.
• Samodzielność w działaniu i wyborze metod pracy.
• Jasny i oparty o cele system premiowy.

Prezentacja firmy

Firma consultingowo - outsourcingowa.

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa o dzieło
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Analityka, Praca Finanse, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Kontrola jakości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi