Co będzie należało do Twoich obowiązków?
• Identyfikacja zamienników, wyszukiwanie alternatywnych dostawców, koordynacja ich wdrożenia.
• Wysyłanie zapytań ofertowych, organizowanie przetargów, prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami.
• Prowadzenie projektów zakupowych związanych z optymalizacją kosztów.
• Efektywna komunikacja i współpraca z wieloma działami w firmie.
Czego oczekujemy od kandydatów?
• Znajomości zagadnień zakupowych i umiejętności prowadzenia rozmów handlowych oraz negocjacji.
• Inicjatywy, samodzielności, komunikatywności, bardzo dobrej organizacji czasu pracy.
• Dobrej znajomość pakietu MS Excel.
• Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i orientacji na wyniki.
Co oferujemy swoim Pracownikom?
• Udział i prowadzenie projektów o międzynarodowym zasięgu.
• Samodzielność w działaniu i wyborze metod pracy.
• Jasny i oparty o cele system premiowy.
Firma consultingowo - outsourcingowa.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.