#

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

Contact Center Sp. z o.o.

Rawa Mazowiecka, łódzkie

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy kandydatów do pracy w naszym oddziale w Rawie Mazowieckiej na stanowisku:

 

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

 

Główne zadania:

 

• Bieżąca konfiguracja stacji roboczych.

• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemów Call Center

• Wsparcie użytkowników i rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem.

• Rozwiązywanie problemów z siecią LAN oraz telefoniczną.

• Instalacja stanowisk pracy.

 

Oferujemy:

 

• Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego

• Wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami

• Ciekawe wyzwania w dynamicznie rozwijającej się organizacji

Wymagania

Oczekiwania wobec Kandydata:

 

• Wykształcenie min. średnie

• Dobra znajomość administracji Microsoft Windows XP,7, 8, 10.

• Mile widziana znajomość administracji serwerami na platformie Microsoft Windows (Active Directory, DHCP, DNS).

• Mile widziana znajomość systemu Linux (podstawy)

• Znajomość zagadnień sieciowych oraz technologii VoIP.

• Samodzielność i zaangażowanie wykonywane zadania.

• Komunikatywność, odporność na stres, umiejętność rozwiązywania problemów.

• Znajomość języka angielskie w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej oraz korespondencji elektronicznej.

Prezentacja firmy

Od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi