Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/04/2019.

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Zakupowych

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Procesów Zakupowych
Poznań
NR REF.: 1120046

Drogi Kandydacie!

Wracasz na rynek pracy po dłuższej przerwie lub chcesz zdobyć pierwsze doświadczenia zawodowe?
Biegle posługujesz się językiem angielskim?
Marzysz o rozwoju w międzynarodowej organizacji o wyjątkowej kulturze organizacyjnej?
Interesuje Cię obszar zakupów, logistyki lub administracji?
Jesteś ambitny, zaangażowany, samodzielny oraz otwarty na nowe wyzwania?

Dołącz do Naszego Klienta z branży FMCGw Poznaniu!

Poszukujemy osób na stanowisko Młodszego Specjalisty w Zespole Wsparcia Procesów Zakupowych.

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie pełnia rolę punktu kontaktowego dla klientów ds. zapytań związanych z procesami P2P, będzie odpowiedzialna za operacyjne wsparcie procesów zakupowych i administracyjnych, procesowanie dokumentacji i aktualizację danych w systemie SAP, wsparcie specjalistów ds. zakupów oraz raportowanie.

Nasz Klient oferuje możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowym, dynamicznymi przyjaznym środowisku.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
do góry