#

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT/ Help Desk

ISTS Sp. z o.o.

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

  • obsługa zgłoszeń klientów doradztwo w zakresie korzystania z usług telekomunikacyjnych
  • identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych
  • kontakt z Klientem w ramach obsługi awarii i kreowania usług,
  • aktywacja, modyfikacja, dezaktywacja usług klienckich oraz obsługa CRM
  • bezpośrednia pomoc użytkownikom peryferia, sieć, telefonia VoIP, telewizja cyfrowa
  • Diagnostyka i rozwiązywanie problemów sieci dostępowej współpraca z innymi działami

 

 

Wymagania

  • wykształcenia kierunkowe na poziomie min .średnim ( lub w trakcie studiów kierunkowych – telekomunikacja ,informatyka ,pokrewne) mile widziani absolwenci technikum telekomunikacyjnego
  • podstawowa wiedza z zakresu sieci IP
  • znajomość w stopniu podstawowym urządzeń i protokołów używanych w sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych, wskazana współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu.
  • zaangażowanie w wykonywana pracę komunikatywność i odpowiedzialność,
  • certyfikaty potwierdzające umiejętności będą dodatkowym autem.

Prezentacja firmy

Jesteśmy dynamiczną Krakowską firmą telekomunikacyjną świadczącą usługi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
min 12 m-cy
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
2 500PLN - 4 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
ubezpieczenie grupowe
Branża / kategoria:
Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi