Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/05/2018.

(MŁODSZY) SPECJALISTA DS. WSPARCIA CONVENIENCE

02-603 Warszawa, mazowieckie

Circle K Polska (Stacje Statoil)

Opis stanowiska pracy

Zadania na stanowisku:

 

  • Analiza efektywności przestrzeni ekspozycyjnej w poszczególnych kategoriach oraz poszukiwanie optymalnych rozwiązań
  • Sporządzanie cyklicznych raportów sprzedażowych oraz wsparcie Kierowników Kategorii w zakresie ich analizy pod kątem efektywności asortymentu
  • Tworzenie wzorcowych floor planów i planogramów przy współpracy z Kierownikami Kategorii oraz efektywna dystrybucja gotowych materiałów na stacje
  • Obsługa systemu ERP w obszarze bazy produktów (dane produktów, ceny, promocje, dostawcy) w ścisłej współpracy z Kierownikami Kategorii
  • Współpraca z działem IT w monitorowaniu poprawności przesyłu danych do systemów kasowych na stacjach i bieżące testowanie stosowanych rozwiązań
  • Udział w międzynarodowych projektach rozwoju systemów wsparcia sprzedaży
  • Analiza rynku i konsumentów pod kątem trendów sprzedaży w kategoriach produktów

Wymagania

Od Kandydatek i Kandydatów oczekujemy:

 

  • Biegłej znajomości systemu MS Office, szczególnie programu Excel (znajomość VBA mile widziana)
  • Ogólnej orientacji i zainteresowania sferą IT/ systemy ERP / bazy danych
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • Wykształcenia wyższego kierunkowego: ekonomia, statystyka, informatyka
  • Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z analizą danych (mile widziane w branży Retail)
  • Systematyczności i doskonałej organizacji pracy
  • Proaktywności i zaangażowania
  • Znajomość programów typu CAD, doświadczenie w zakresie narzędzi IT do zarządzania przestrzenią handlową (np. Spaceman, Apollo, Space Planning, Galleria) oraz umiejętności analizy danych, wnioskowania na ich podstawie i rekomendowania rozwiązań będzie dodatkowym atutem

Prezentacja firmy

https://www.youtube.com/watch?v=qpv6STHAwsw

Circle K Polska Sp. z o.o. -... dawniej Statoil.

Zmieniamy nazwę - to dopiero początek! Dołącz do zespołu osób, które z pasją i zaangażowaniem tworzą w Polsce i na świecie markę Circle K. 
Od maja tego roku, stacje Statoil w całej Skandynawii przechodzą rebranding - stopniowo, jedna po drugiej. Polska, kraje bałtyckie, Irlandia i Rosja sukcesywnie będą do nich dołączać od połowy 2017 roku.  

Poszukujemy osób z pasją gotowych dołączyć do naszego zespołu w międzynarodowym i inspirującym środowisku pracy.


Circle K należy do wiodących marek stacji paliw i sklepów spożywczo-przemysłowych. Nasza sieć składa się obecnie z około 12 000 punktów, rozsianych po Ameryce Północnej (Stanach Zjednoczonych i Kanadzie), Europie (Norwegii, Szwecji, Danii, Polsce, innych krajach nadbałtyckich i Rosji), Azji oraz Bliskim Wschodzie. Zrzeszając blisko 100 000 kupców, upraszczamy życie klientów na całym świecie.

Aspirujemy do statusu preferowanego w skali globalnej sprzedawcy paliwa i artykułów pierwszej potrzeby. Nasze sklepy są synonimem szerokiego wyboru wysokiej jakości produktów i sprawnej, przyjaznej obsługi w schludnym otoczeniu.
Motto „ACT with PRIDE” trafnie opisuje to, co wspólne dla wszystkich marek z naszej grupy – to ich swoiste DNA, odróżniające je na korzyść od pozostałych. Przykazanie „ACT with PRIDE” stanowi esencję naszego przedsiębiorstwa i kieruje nami w codziennej pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - ERP
Zapisz ofertę
do góry