Opis stanowiska pracy
• Realizacja strategii i planów sprzedaży usług szkoleniowo-doradczych.
• Pozyskiwanie klientów na terenie całej Polski (B2B).
• Inicjowanie, budowanie i dbałość relacji z Klientami kanałem telefonicznym.
• Rozpoznawanie, zbieranie i definiowanie potrzeb klientów kanałem telefonicznym oraz doradzanie w zakresie proponowanych rozwiązań.
• Tworzenie propozycji i koncepcji ofert dostosowanych do Klienta na podstawie zebranych informacji.
• Prowadzenie negocjacji z Klientami i dostawcami zewnętrznymi.
• Koordynowanie realizacji zleceń od Klientów.
• Rozwijanie pozytywnego wizerunku firmy.
• Prowadzenie dokumentacji i raportowanie działań handlowych.
• Obsługa posprzedażowa Klientów.
• Udzielanie informacji zwrotnych od Klientów wpływając na rozwój oferty firmy.
Wymagania
• Doświadczenie zawodowe: Mile widziane min 1 rok doświadczenia w branży usługowej lub na podobnym stanowisku, call center.
• Znajomość języków obcych: język angielski od poziomu podstawowego, który jest rozwijany.
• Cechy osobowości: nastawienie na cel, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, chęć rozwoju.
• Kwalifikacje i umiejętności: sukcesy sprzedażowe, umiejętności sprzedażowo-negocjacyjne, zainteresowanie branżą szkoleniową i IT.
Prezentacja firmy
Centrum Innowacji ProLearning specjalizuje się w dostarczaniu usł...
Centrum Innowacji ProLearning specjalizuje się w dostarczaniu usług szkoleniowo-doradczych w trzech kluczowych obszarach wzajemnie przenikających się w każdej firmie. Pierwszym obszarem jest wspieranie, doradzanie i usprawnianie firm na poziomie organizacyjnym, przywództwa, zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta i samodoskonalenia pracowników. Drugi obszar to zarządzanie projektami w tym metodykami zwinnymi zarówno dla liderów projektów jak i członków zespołów, również pracujących w warunkach rozproszonych (zespoły wirtualne i sieciowe). Trzeci obszar to specjalistyczne szkolenia informatyczne dla osób zajmujących się administracją infrastruktury informatycznej i bazami danych. Od początku istnienia ProLearning współpracuje z czołowymi jednostkami naukowymi w kraju pogłębiając wiedzę naukową i weryfikując ją w badaniach. Przeprowadzanie badań ma na celu praktyczne zastosowanie ich wyników w otoczeniu gospodarczym. Osiągnięcia to prowadzenie projektów rozwojowych na skalę światową z firmami, które standaryzują w Polsce styl zarządzania chcąc przełożyć misję, wizję strategię na działania spójne we wszystkich oddziałach danej firmy.
Celem Centrum Innowacji ProLearning jest rozwój jednostki w ujęciu organizacyjnym i osobistym przy użyciu nowoczesnych technik szkoleniowych oraz informatycznych. Naszym priorytetem jest pomagać Klientom w osiągnięciu przez nich sukcesów zawodowych oraz osobistych poprzez, wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań.
Centrum Innowacji Prolearning bazuje na autorskiej metodologii pracy: I-TEAM Methodology
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/09/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Wynagrodzenie
- 1PLN - 2PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Account Management