Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/11/2017.

(Młodszy) Specjalista ds. SAP HR

Sochaczew, Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

(Młodszy) Specjalista ds. SAP HR
Sochaczew, Warszawa
NR REF.: 1096350

Dla naszego Klienta posiadające swoje Centrum Usług Wspólnych z siedzibą w Sochaczewie, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku (Młodszego) Specjalisty ds. SAP HR.

Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:
  • Sporządzanie i analiza raportów HR.
  • Współpraca z działem HR w zakresie realizacji potrzeb i optymalizacji procesów realizowanych w systemie SAP HR.
  • Optymalizacja narzędzi i udział w projektach HR
  • Tworzenie i modyfikacja procedur i instrukcji związanych z działaniem systemu.
  • Komunikacja i współpraca z użytkownikami systemu.
  • Koordynacja i weryfikacja zasad wprowadzania danych do systemu

Od Kandydatów oczekujemy:
  • Wcześniejszego doświadczenia w pracy z systemem SAP HR
  • Znajomości procesów HR
  • Pierwszych doświadczeń na podobnym stanowisku
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie C1
  • Otwartości i gotowości do podejmowania nowych wyzwań

Nasz Klient oferuje:
  • Możliwość rozwoju w miejscu o wyróżniającej się kulturze organizacyjnej
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Wynagrodzenie w wysokości 5000 - 7000 brutto w zależności od posiadanego doświadczenia

Zapraszamy do aplikacji!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry