Opis stanowiska pracy
Fundacja poszukuje nowego pracownika do biura w Krakowie.
Tytuł oferty: Młodszy specjalista ds. rozliczeń finansowych projektów
========================================================
Liczba wakatów: 1
========================================================
Miejsce pracy (region): Małopolskie
========================================================
Miejscowość: Kraków
========================================================
Opis stanowiska pracy:
NASZA MISJA: Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób z niepełnosprawnościami w Polsce.
NASZE DZIAŁANIA:
- Zmieniamy prawo.
- Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby z niepełnosprawnościami w ich niezależnym życiu.
- Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
- Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
- Upowszechniamy wiedzę o osobach z niepełnosprawnościami.
- Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
- Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą. Dołącz do nas!!!
==============================================
Prosimy o przesłanie swoich ofert najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2017 r. poprzez "Aplikuj" lub składanie ich osobiście (z dopiskiem: "Aplikacja: Młodszy specjalista ds. rozliczeń finansowych projektów - Kraków") w siedzibie Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego w Krakowie, ul. Wybickiego 3a, 31-291 Kraków
Miejsce pracy: Kraków.
Wymiar czasu pracy: Pełen etat (umowa o pracę).
Jeśli wysyłasz swoje zgłoszenia masowo, gdzie się tylko da i na obojętne stanowisko - nie trudź się, oszczędź swój i nasz czas, NIE PRZYSYŁAJ SWOJEJ OFERTY.
==============================================
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Młodszego specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektów będzie należało m.in.:
- praca z dokumentami finansowo-księgowymi projektów: weryfikacja pod względem formalnym i rachunkowym, opisywanie dokumentów itp.,
- bieżący kontakt z koordynatorami oraz pozostałym personelem projektów w zakresie realizacji budżetów,
- wsparcie przy rozliczaniu otrzymanych dotacji, sporządzaniu okresowych wniosków o płatność, w tym wniosków o płatność końcową, wraz z częścią sprawozdawczą,
- wsparcie przy sporządzaniu umów cywilnoprawnych oraz prowadzeniu ewidencji czasu pracy osób zatrudnionych na potrzeby projektów,
- sporządzanie pism, umów, zamówień, zestawień, raportów oraz innych dokumentów, niezbędnych z punktu widzenia prawidłowej realizacji projektów,
- kontakty, współpraca i bieżąca korespondencja z instytucjami nadzorującymi realizację projektów, audytorami zewnętrznymi oraz innymi (wg potrzeb).
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, najlepiej związane z finansami,
- sprawność i skuteczność komunikacyjna (w mowie i w piśmie),
- zdolności analityczne,
- umiejętność samodzielnego identyfikowania i rozwiązywania problemów oraz znajdowania ich optymalnych rozwiązań,
- biegła obsługa komputera (Internet, MS Office - Excel, Word, Outlook),
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość zasad realizacji, rozliczeń i sprawozdawczości projektów finansowanych z różnych źródeł (np. EFS, PFRON, LdV, POIG, itp.) oraz doświadczenie w rozliczaniu/realizacji tych projektów będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie w pracy w „trzecim sektorze” będzie dodatkowym atutem.
Prezentacja firmy
NASZA MISJA:
<br/>
<br/>Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób ni...
NASZA MISJA:
Zapewnienie równych praw i podmiotowości osób niepełnosprawnych w Polsce.
NASZE DZIAŁANIA:
• Zmieniamy prawo.
• Wspieramy szkoleniowo i doradczo osoby niepełnosprawne w ich niezależnym życiu.
• Propagujemy pełny udział w społeczeństwie, w tym włączającą edukację.
• Promujemy użycie najnowszych technologii, które mogą zastąpić oczy czy ręce.
• Upowszechniamy wiedzę o osobach niepełnosprawnych.
• Prowadzimy tematyczne: czasopismo i publikacje oraz portal i radio internetowe.
• Współpracujemy z Parlamentem, urzędami centralnymi, samorządami, uczelniami i pracodawcami, a także z podmiotami zagranicznymi w ramach licznych projektów ponadnarodowych.
Łączymy cele społeczne z ekscytującą i wymagającą pracą.
Dołącz do nas!!!
Więcej informacji na temat działań Fundacji Instytut Rozwoju Regionalnego znaleźć można na stronie internetowej FIRR www.firr.org.pl
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 05/10/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Analityka