Numer oferty: StPr/19/1514
Odpowiadanie na zapytania klientów w trakcie całego procesu rozpatrywania reklamacji, z dokładnością i dotrzymaniem terminowości, za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu lub telefonu; zbieranie i weryfikacja dostarczonych dokumentów wymaganych do wszczęcia postępowania sądowego; zapewnianie satysfakcji klienta poprzez zaspokojenie jego potrzeb w sposób uprzejmy; analizowanie skarg klientów i podejmowanie odpowiednich działań; wnoszenie wkładu w wysiłek zespołu poprzez osiąganie określonych rezultatów/wyników; przestrzeganie procedur komunikacji wewnętrznej, wytycznych oraz polityk.
Pracodawca oferuje: ambitne, międzynarodowe środowisko startupowe, posiadające określoną strategię i wizję stworzenia czegoś WIELKIEGO; możliwość rozwijania posiadanych umiejętności i wsparcie nabywaniu nowych; dostęp do najnowszych technologii; jasną ścieżkę kariery z możliwością zwiększenia wynagrodzenia nawet o 2000zł w przeciągu 2 lat; stabilne godziny pracy oraz komfortową przestrzeń biurową; pakiet prywatnej opieki medycznej; dostęp do zajęć językowych (angielski, niemiecki, hiszpański, polski dla obcokrajowców); dodatkowe benefity do wyboru (karna Multisport, bilety do kina, karty podarunkowe na zakupy).
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Wynagrodzenie brutto: do 2 250 PLN
Osoba do kontaktu: Małgorzata Chrzanowska
Telefon: 587325302
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.