#

Młodszy specjalista ds. rekrutacji

INVENT

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

INVENT jest wiodącą firmą świadczącą usługi inwentaryzacyjne na terenie wielu państw w Europie, stale zwiększającą zasięg swoich usług.

W związku z planami rozwojowymi poszukujemy do siedziby firmy we Wrocławiu:

 

Młodszego specjalistę ds. rekrutacji

Miejsce pracy: Wrocław

Nr referencyjny: MS/2018

 

ZAPRASZAMY OSOBY:

Energiczne, ambitne, kreatywne, otwarte na nowe wyzwania

 

 

ZGŁOŚ SIĘ JEŚLI:

• chcesz zdobyć doświadczenie

• posiadasz min. wykształcenie średnie

• sprawnie obsługujesz pakiet MS Office oraz urządzenia biurowe

• umiejętnie radzisz sobie w sytuacjach kryzysowych i nie boisz się podejmować samodzielnych decyzji

• potrafisz zorganizować własną pracę

• konsekwentnie osiągasz postawione cele

 

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA:

• telefoniczną rekrutację pracowników

• budowanie dobrych relacji z potencjalnymi kandydatami

• kontrolę oraz archiwizację dokumentów

• rozliczanie kosztów podróży służbowej

• koordynację odjazdów pracowników poza godzinami pracy biura

• obsługę narzędzi niezbędnych do rekrutacji

• stały kontakt z zespołem pracującym w Polsce i zagranicą oraz innymi działami firmy

• wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań rekrutacyjnych

• wspieranie przełożonych w bieżących działaniach

 

W ZAMIAN DAJEMY:

• zatrudnienie w dużej firmie o zasięgu międzynarodowym i ugruntowanej pozycji na rynku

• pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00 opcjonalnie 10:00 – 18:00

• umowę zlecenie

• stawkę godzinową: 13,70zł/h brutto

• niezbędne narzędzia pracy

• miłą atmosferę

• pyszną kawę i herbatę

• wyjazdy i spotkania integracyjne

 

w temacie wpisując nr referencyjny MS/2018

• Administratorem danych osobowych jest spółka Invent Sp. z o.o., ul. Gajowicka 195, 53-150 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy KRS, ogłaszająca rekrutację.

• Dane kontaktowe z przedstawicielem Administratora w sprawie przetwarzania danych: daneosobowe(małpa)invent.ag

• Dane osobowe zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również na potrzeby przyszłych rekrutacji.

• Dane będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, która może być w każdej chwili cofnięta.

• Dane będą przetwarzane do czasu zakończenia obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia osobnej zgody na udział w przyszłych rekrutacjach dane będą przetwarzane do cofnięcia zgody nie dłużej niż przez okres 24 miesięcy.

• Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody.

• Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

• Odbiorcami danych są: podmioty obsługujące stronę internetową, osoby upoważnione do przetwarzania Pani / Pana danych osobowych, podmioty powiązane z Administratorem, pomioty przetwarzające dane.

• Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.

Prezentacja firmy

Spółka INVENT świadczy wyspecjalizowane usługi inwentaryzacyjne dla bran... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/10/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi