Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 14/11/2018.

Młodszy specjalista ds. rekrutacji

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy specjalista ds. rekrutacji
Kraków
NR REF.: 1114244

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy obecnie osób na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Rekrutacji.

Do zadań pracownika na tym stanowisku będzie należało samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych. Do zadań należeć będzie tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń, wyszukiwanie kandydatów, selekcja nadesłanych dokumentów aplikacyjnych oraz przeprowadzanie rozmów oraz spotkań z kandydatami. Dodatkowo obowiązki obejmować będą codzienny kontakt z managerami oraz przygotowywanie raportów.

Poszukujemy Kandydatów, którzy posiadają min. 1 rok doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu rekrutacji oraz znających język angielski na poziomie biegłym (C1).Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, dociekliwość, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i orientacja na wynik ułatwią osiąganie najlepszych rezultatów.

Klient oferuje możliwość zdobycia ciekawego i cennego doświadczenia w wewnętrznym dziale rekrutacji w międzynarodowej organizacji, miłą atmosferę pracy oraz wsparcie zespołu.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja
Zapisz ofertę
do góry