Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/12/2017.

Młodszy specjalista ds. rekrutacji

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy specjalista ds. rekrutacji
Kraków
NR REF.: 1097205


Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum usług wspólnych, poszukujemy obecnie osób zainteresowanych rozwojem w obszarze rekrutacji.

Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie procesów rekrutacyjnych. Do głównych obowiązków pracownika będzie należało publikowanie ogłoszeń, poszukiwanie kandydatów na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla z wykorzystaniem różnych technik rekrutacyjnych a także selekcjonowanie nadesłanych aplikacji zgodne z wewnętrznymi procedurami firmy. Osoba na tym stanowisku będzie również odpowiedzialna za uaktualnianie wewnętrznego systemu.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów z wykształceniem wyższym zainteresowanych rozwojem w branży miękkiego HR. Idealny kandydat powinien posługiwać się językiem angielskim na poziomie min. B2/C1 oraz charakteryzować się wysokimi zdolnościami interpersonalnymi oraz organizacyjnymi. Mile widziane doświadczenie (ok. 6 mies.) w obszarze rekrutacji jednak nie jest ono wymagane.

Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie oraz konkurencyjne wynagrodzenie. Praca na pełen etat, standardowe godziny pracy.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry