Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/10/2019.

Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji / Junior Recruiter

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji / Junior Recruiter
Warszawa
NR REF.: 1120786

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży consultingowej poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji / Junior Recruiter

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie procesów rekrutacyjnych. Szczegółowe zadania będą obejmowały kontakt z managerami, publikację ogłoszeń, selekcję aplikacji oraz prowadzenie spotkań rekrutacyjnych, rekomendacje oraz składanie ofert kandydatom. Dodatkowo osoba ta będzie sporządzać raporty na potrzeby działu.

Poszukujemy osób z doświadczeniem w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (mile widziane również osoby z agencji rekrutacyjnych) oraz bardzo dobrą znajomością języka angielskiego(min. B2+). Poszukujemy takich cech jak komunikatywność, otwartość oraz umiejętność organizacji pracy.

Oferujemy pracę w przyjaznej atmosferze, młodym zespole w firmie o międzynarodowym zasięgu. Oferta dotyczy pracy na 3 miesiące z możliwością podjęcia długofalowej współpracy.

Lokalizacja: Centrum

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry