Młodszy konsultant ds. obsługi klientów niemieckojęzycznych
Kraków, Umowa o pracęDo twoich obowiązków należeć będzie:
Zgłoś się do nas, jeśli:
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Obsługa klientów niemieckojęzycznych (m.in.: telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, obsługa napływających zapytań ofertowych),
- Kontakt telefoniczny i mailowy z polskojęzycznym klientem wewnętrznym,
- Budowanie relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
- Współpraca z zespołami wewnętrznymi w firmie,
- Udział w projektach mających na celu optymalizację procesów w dziale.
Zgłoś się do nas, jeśli:
- Znasz język niemiecki na poziomie przynajmniej B1 i chcesz go rozwijać w codziennej pracy,
- Jesteś zmotywowany do działania i lubisz energiczne środowisko pracy,
- W codziennej pracy generujesz pomysły i potrafisz je skutecznie realizować,
- Wyzwania zachęcają Cię do szukania rozwiązań oraz ich wdrażania,
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane).
Wybranym kandydatom zaoferujemy:
- Atrakcyjne warunki: wynagrodzenie, które cyklicznie rośnie wraz z twoimi kompetencjami,
- Codzienną pracę z językiem niemieckim,
- Kompleksowe szkolenia przygotowujące do pracy i rozwijające kompetencje,
- Jasną ścieżkę kariery i fair podejście do każdego pracownika,
- Pracę, która naprawdę ma sens,
- Bycie częścią zespołu, który się szanuje, dobrze ze sobą współpracuje i spędza razem czasem nawet po pracy,
- Łatwy dojazd do naszego biura (Centrum Biurowe Bonarka), darmowy parking oraz inne benefity (pakiet medyczny, karta multisport).
Co lubisz?
Wiemy, że do dobrej pracy potrzebne są odpowiednie warunki. Karta sportowa i opieka medyczna – wszystko to mamy. Czego jeszcze potrzebujesz, by pracowało Ci się komfortowo?