Obowiązki:
• Ewidencja i zarządzanie korespondencją emailową
• Rejestrowanie uczestników kongresu
• Przygotowanie materiałów kongresowych
• Obsługa recepcji kongresowej
• Tłumaczenia tekstów z i na język hiszpański, angielski
• Korespondencja w języku hiszpańskim i angielskim
• Zamawianie artykułów biurowych
• Współpraca z firmami kurierskimi, cateringowymi, taksówkowymi
• Wysyłka materiałów reklamowych
• Kontrola magazynu z materiałami reklamowymi
• Przygotowanie zestawień/raportów/prezentacji na zlecenie przełożonego
• Bieżące wsparcie pracowników biura
• Dbałość o wygląd i bieżące funkcjonowanie biura
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe lub student/ka ostatnich lat studiów (mile widziane kierunki: iberystyka, anglistyka)
• Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego (w mowie i piśmie, umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej w języku hiszpańskim i angielskim, witanie gości oraz biznesowa korespondencja e-mailowa w tych językach)
• Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office
• Mile widziane obsługa programów graficznych
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• Wysoka motywacja i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
• Organizacja pracy własnej
Oferujemy:
• Umowę zlecenie lipiec – wrzesień 2017
• Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku
• Pracę w miłej atmosferze, w małym zespole
Stowarzyszenie branży spożywczej reprezentujące środowisko produc... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.