Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Netia jest jednym z największych i jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania będą polegały na:
telefonicznej i mailowej komunikacji z największymi Klientami Netii,
wstępnej analizie zagadnień technicznych i finansowych,
monitorowaniu realizacji zgłoszeń.
Nasze oczekiwania:
język angielski na poziomie B1-C1,
ogólna znajomość sieci telekomunikacyjnych, protokołu IP oraz urządzeń komputerowych,
wiedza na temat usług TELCO, ICT dla Klientów biznesowych, operatorskich.
Oferta:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę,
atrakcyjne środowisko stymulujące rozwój kompetencji,
ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,