#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych

Netia S.A.

Warszawa, mazowieckie

Netia S.A.
Netia jest jednym z największych i jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania będą polegały na:

  • telefonicznej i mailowej komunikacji z największymi Klientami Netii,
  • wstępnej analizie zagadnień technicznych i finansowych,
  • monitorowaniu realizacji zgłoszeń.

Nasze oczekiwania:

  • język angielski na poziomie B1-C1,
  • ogólna znajomość sieci telekomunikacyjnych, protokołu IP oraz urządzeń komputerowych,
  • wiedza na temat usług TELCO, ICT dla Klientów biznesowych, operatorskich.

Oferta:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę,
  • atrakcyjne środowisko stymulujące rozwój kompetencji,
  • ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • realne możliwości rozwoju i awansu,
  • pracę w zgranym Zespole :),
  • kawę i herbatę no-limit,
  • pakiet benefitów firmowych (prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę MultiSport Plus).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi