
Kim jesteśmy
W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group.
Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów Międzynarodowych z j. Niemiecki , francuski
Miejsce pracy: WarszawaZadania na stanowisku:
- Wsparcie działu administracji zamówień
- Obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów zagranicznych w kwestiach związanych z zamówieniami, fakturami, płatnościami
- Rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień
- Praca na systemie SAP
- Drobne tłumaczenia tekstów (broszury, materiały marketingowe, korespondencja)
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (min.B2) Komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom min. B1)
- Gotowość do ciągłego rozwoju
- Sumienność, dokładność
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność do pracy na pełny etat
- Nie wymagamy doświadczenia
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: