Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa
NR REF.: 1128633
Poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko Młodszego Specjalisty/Młodszej Specjalistki ds. Obsługi Klienta dla firmy ubezpieczeniowej wchodzącej w skład międzynarodowej grupy istniejącej na światowym rynku od ponad 40 lat.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klientów drogą telefoniczną, e-mailową oraz listowną. Do jej zadań będzie należeć weryfikacja danych, rejestracja reklamacji oraz ich rozpatrywanie zgodne z przyjętymi procedurami. Obsługiwanie połączeń przychodzących będzie dotyczyć także informowania klientów o wszystkich produktach oferowanych przez firmę i formach zgłaszania oraz rozpatrywania roszczeń.
Idealny Kandydat powinien posiadać bardzo dobrą dykcję, umiejętność prowadzania rozmów telefonicznych, wysoki poziom komunikatywność oraz zaangażowanie. Mile widziane pierwsze doświadczenie w obszarze obsługi klienta i ubezpieczeń. Poszukujemy osób z dobrą znajomością obsługi pakietu MS Office, chętnych do nauki i gotowych na nowe wyzwania zawodowe.
Nasz Klienta oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (3-miesięczny okres próbny) i zapewnia szereg benefitów m.in.: prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe czy dofinansowanie wyjazdów wakacyjnych.
Zapraszamy do aplikowania!
Warszawa
NR REF.: 1128633
Poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko Młodszego Specjalisty/Młodszej Specjalistki ds. Obsługi Klienta dla firmy ubezpieczeniowej wchodzącej w skład międzynarodowej grupy istniejącej na światowym rynku od ponad 40 lat.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klientów drogą telefoniczną, e-mailową oraz listowną. Do jej zadań będzie należeć weryfikacja danych, rejestracja reklamacji oraz ich rozpatrywanie zgodne z przyjętymi procedurami. Obsługiwanie połączeń przychodzących będzie dotyczyć także informowania klientów o wszystkich produktach oferowanych przez firmę i formach zgłaszania oraz rozpatrywania roszczeń.
Idealny Kandydat powinien posiadać bardzo dobrą dykcję, umiejętność prowadzania rozmów telefonicznych, wysoki poziom komunikatywność oraz zaangażowanie. Mile widziane pierwsze doświadczenie w obszarze obsługi klienta i ubezpieczeń. Poszukujemy osób z dobrą znajomością obsługi pakietu MS Office, chętnych do nauki i gotowych na nowe wyzwania zawodowe.
Nasz Klienta oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (3-miesięczny okres próbny) i zapewnia szereg benefitów m.in.: prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe czy dofinansowanie wyjazdów wakacyjnych.
Zapraszamy do aplikowania!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.