Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/04/2018.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Warszawa, mazowieckie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

Telefoniczna Obsługa Klientów - infolinia przychodząca

Obsługa aplikacji klienta

Bieżące rozwiązywanie spływających zapytań

Przekierowywanie zapytań do kolejnych linii wsparcia

Wymagania

Wymagania:

Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne & wysoka kultura osobista

Orientacja na cel i nastawienie na Klienta

Dokładność i dobre zorganizowanie


Oferta:

Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub umowę o pracę tymczasową

Praca w firmie o mocnej pozycji na rynku i wysokich standardach działania

Bogaty pakiet socjalny (karta Multi Sport, prywatna opieka medyczna)

Szkolenie z aplikacji klienta

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/04/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
4
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Podstawowe
Przedział wynagrodzenia:
3.000,00 zł - 3.200,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry