Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 20/01/2019.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Warszawa, Powiśle, mazowieckie

Centrum Nauki Kopernik

Opis stanowiska pracy

  1. Jeśli posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, a dodatkowo dobrze znasz język angielski oraz jesteś gotowa/y do pracy również w weekendy, prześlij do nas swoją aplikację!

    Oferta pracy na pełen etat (średnio 40 godz. tygodniowo, pon - nd., zgodnie z grafikiem)

Zakres obowiązków:

  • obsługa klienta w kasach Centrum oraz Planetarium – informowanie o ofercie i sprzedaż biletów,
  • obsługa systemu sprzedaży biletów oraz wystawianie faktur,
  • udzielanie informacji za zapytania telefoniczne w ramach połączeń przychodzących,
  • realizacja procesu rezerwacji wizyt dla zwiedzających,
  • zapewnienie wysokiego standardu obsługi klientów.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie na stanowiskach pracy związanych z obsługą klienta lub sprzedażą,
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
  • zdolności komunikatywne,
  • orientacja na klienta, wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • skrupulatność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
  • dyspozycyjność do pracy zgodnie z grafikiem, także w weekendy,
  • gotowość do pracy zmianowej średnio 9 godzin jednego dnia.

Wymagania

Mile widziana:

  • znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego,
  • znajomość innego języka obcego,
  • ukończenie szkoleń z zakresu profesjonalnej obsługi klienta.

Warto do nas dołączyć !

  • zapewniamy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • elastyczne godziny pracy w równoważnym systemie czasu pracy,
  • gwarantujemy przyjazną atmosferę i inspirujące środowisko pracy,
  • zapewniamy pakiet benefitów (m.in. kartę multisport, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie nauki języka obcego, szkolenia, vouchery do CNK).
  1. Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV poprzez formularz aplikacyjny za pośrednictwem strony internetowej do dnia 21.01.2019 r.

Prezentacja firmy

Centrum Nauki Kopernik jest instytucją kultury. To wspólna inicjatywa Miasta st.... Warszawy, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Ministerstwa Edukacji Narodowej. Misją Centrum Nauki Kopernik jest rozbudzanie ciekawości, wspomaganie samodzielnego poznawania świata i uczenia się oraz inspirowanie dialogu społecznego na temat nauki.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie , Praca Inne , Praca Call Center / Telemarketing
Zapisz ofertę
do góry