Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: KrosnoOsoby, które obejmą to stanowisko będą odpowiedzialne za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.
Jeśli:
- posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
- masz doskonałą dykcję,
- bardzo dobrze znasz zasady pisowni,
- swobodnie poruszasz się w Internecie,
to właśnie Ciebie szukamy!
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom,
- obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat,
- oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów.
Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymagań, ale jesteś osobą komunikatywną, lubisz pomagać (doświadczenie w obsłudze Klienta w Call Center będzie dodatkowym atutem),interesujesz się tematyką usług internetowych, jesteś zmotywowany, aby rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie i posiadasz łatwość przyswajania zagadnień technicznych również aplikuj!
W zamian zaoferujemy Ci:
- wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe, z obsługi Klienta i sprzedażowe
- elastyczny grafik pracy w systemie zmianowym
- umowę o pracę
- dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania
- pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
- wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
- komfortowe biuro w niedalekiej odległości od centrum Krosna
- stałe podnoszenie kompetencji przez udział w coachingach i szkoleniach
- rozwój w branży IT
- możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych