#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

nazwa.pl- AŚ

Krosno, podkarpackie

nazwa.pl- AŚ
Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. To także lider w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie.

Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.

Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Krosno

Osoby, które obejmą to stanowisko będą odpowiedzialne za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.

Jeśli:

  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
  • masz doskonałą dykcję,
  • bardzo dobrze znasz zasady pisowni,
  • swobodnie poruszasz się w Internecie,

to właśnie Ciebie szukamy!

Co będzie należało do Twoich obowiązków:

  • udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom,
  • obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat,
  • oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów.

Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymagań, ale jesteś osobą komunikatywną, lubisz pomagać (doświadczenie w obsłudze Klienta w Call Center będzie dodatkowym atutem),interesujesz się tematyką usług internetowych, jesteś zmotywowany, aby rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie i posiadasz łatwość przyswajania zagadnień technicznych również aplikuj!

W zamian zaoferujemy Ci:

  • wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe, z obsługi Klienta i sprzedażowe
  • elastyczny grafik pracy w systemie zmianowym
  • umowę o pracę
  • dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania
  • pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
  • komfortowe biuro w niedalekiej odległości od centrum Krosna
  • stałe podnoszenie kompetencji przez udział w coachingach i szkoleniach
  • rozwój w branży IT
  • możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych

 

Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj! Prześlij nam swoje CV.
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o wypełnienie ankiety rekrutacyjnej online dostępnej po kliknięciu w przycisk APLIKUJ znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów, dostępna jest na stronie ankiety rekrutacyjnej.
nazwa.pl- AŚ nazwa.pl- AŚ

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi