#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. k.

Kraków, małopolskie

FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalizujemy się w produkcji i rozwoju oprogramowania dla branży farmaceutycznej. Na polskim rynku istniejemy od 2006 roku. Wraz z firmami Bazy Lekarzy HDM, Analityka eTAP i IT Apteka, tworzymy Grupę FarmaProm oferując rozwiązania biznesowe z obszarów marketingu, szkoleń, analizy i zarządzania. Działamy w Krakowie, Mysłowicach, Poznaniu i Warszawie. Dziś, już blisko 150 firm farmaceutycznych korzysta z naszych rozwiązań webowych i mobilnych. Stawiamy na jakość, rozwój, otwartość i pomoc innym.

Zapraszamy do galaktyki Grupy FarmaProm na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kraków

Jakie czekają na Ciebie wyzwania:

  • Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz poprzez TeamViewer
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia
  • Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami (bez elementów sprzedaży)
  • Współpraca z Działem IT w zakresie bieżących zapytań Klientów
  • Wsparcie w innych zadaniach realizowanych przez Dział Obsługi Klienta
  • Współpraca z zespołami projektowymi

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia w obsłudze mailowej i telefonicznej klienta min. 1 rok
  • Biegłej znajomości pakietu MS Office (szczególne Excel)
  • Umiejętności posługiwania się urządzeniami mobilnymi z systemem Android i/lub iOS
  • Bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności w działaniu
  • Umiejętności określenia priorytetów oraz pracy pod presją czasu
  • Gotowości do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku od 8:00-16:00/12:00-20:00

Mile widziane:

  • Zainteresowanie branżą IT – łatwość w poruszaniu się w tematach nowych technologii
  • Znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego – min. poziom B2
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Wykształcenie wyższe

Zobacz co mamy dla Ciebie w zamian:

  • Udział w innowacyjnym i rozbudowanym projekcie IT skierowanym do Klientów branży farmaceutycznej
  • Współtworzenie sukcesu polskiej, dynamicznie rozwijającej się firmy
  • Współpracę z dużymi producentami branży farmaceutycznej i nie tylko
  • Intensywne szkolenie przygotowujące do stanowiska i opieka mentora
  • Poszerzenie wiedzy w zakresie nowych technologii
Dodatkowe benefity:
FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. k.

Multisport

FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. k.

Opieka medyczna

FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. k.

Urlop urodzinowy

FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. k.

Nowe Technologie

FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. k.

System motywacyjny

FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. k.

Wyjazdy integracyjne

FarmaProm Polska Sp. z o.o. Sp. k.

Świeżo mielona kawa

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi