Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/06/2019.
Oferta wyróżniona

MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Kielce, świętokrzyskie

Cersanit S.A.

Opis stanowiska pracy

Zespół Customer Service w Grupie Cersanit zajmuje się kompleksową obsługą Partnerów Handlowych z branży płytek ceramicznych oraz wyposażenia łazienek na rynku polskim. Do codziennych zadań specjalisty w Dziale CS należy realizacja zamówień klientów biznesowych, przekazywanie informacji o dostępności asortymentu, promowanie produktów, koordynowanie dostaw przy współpracy z Działem Logistyki oraz udzielanie pełnej informacji o statusie realizacji zamówień.

Wymagania

Co będzie należało do obowiązków pracownika?

  • Kompleksowa obsługa zamówień partnerów biznesowych krajowych.
  • Współpraca z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym z zachowaniem standardów obsługi.
  • Sporządzanie raportów sprzedaży na przydzielonym rynku.
  • Sporządzanie dokumentacji handlowo/logistycznej na przydzielonym rynku.
  • Przestrzeganie obowiązujących warunków handlowych.
  • Archiwizowanie dokumentów handlowych.

Czego oczekujemy od kandydatów?

  • Zaangażowania i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych zadań.
  • Gotowości do podejmowania nowych wyzwań.
  • Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz systematyczności.
  • Nastawienia na rozwój swoich umiejętności i kompetencji.
  • Kreatywności i gotowości do zgłaszania nowych pomysłów i rozwiązań.
  • Umiejętności pracy pod presją czasu i odporności na stres.
  • Znajomości pakietu MS Office.
  • Preferowani kandydaci z doświadczeniem w obsłudze klienta.

Prezentacja firmy

Cersanit S.A.

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Biuro / Dokumentacja
Zapisz ofertę
do góry