Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
telefonicznej obsłudze informacyjnej Klientów Banku w zakresie kredytów hipotecznych,
przygotowaniu odpowiedzi na zapytania Klientów w formie pisemnej,
współpracy z innymi jednostkami Banku.
Jeśli jesteś osobą, która:
chce zdobyć pierwsze doświadczenia w bankowości,
chce pracować w zespole Banku, który stosuje innowacyjne rozwiązania,
zna język angielski na poziomie komunikatywnym,
jest nastawiona na wyzwania i rozwój,
ma swobodę wypowiedzi i posługuje się poprawną polszczyzną,
posiada wykształcenie min. średnie,
ma doświadczenie w pracy w call center (jest ono mile widziane, ale jeśli go nie masz, nie martw się - wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
wolne weekendy,
podstawę wynagrodzenia i atrakcyjny system premiowy,
samodzielne stanowisko pracy wspierane szkoleniami,
wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej i trenerskiej,
doświadczenie w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
przejrzystą ścieżkę kariery, a ponadto szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku,
możliwość pracy ze znajomymi (za każde polecenie pracownika dodatkowo Cię nagrodzimy),
dofinansowania do wczasów, prywatną opiekę medyczną wraz z pakietem stomatologiczny, kartę MultiSport,
spotkania integracyjne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?