Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Dąbrowa GórniczaNumer ref. MSP/003/AKO
Zadania:
- Koordynacja procesu realizacji zamówień z branży technicznej
- Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami polskimi i zagranicznym na każdym etapie realizowanego zamówienia
- Administracja i wsparcie sprzedaży (przygotowywanie ofert handlowych, przygotowanie dokumentacji, wystawianie faktur)
- Współpraca z innymi działami w ramach organizacji
- Współpraca z kilkuosobowym zespołem działu obsługi klienta
Oferujemy:
- Interesującą pracę w firmie produkcyjnej z branży technicznej
- Przyjazne środowisko pracy w międzynarodowym zespole
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na pełny etat (na okres roku, niewykluczona możliwość przedłużenia umowy)
- Możliwość wykorzystania języków obcych
Wymagania:
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Dobra obsługa MS Office
- Umiejętności analityczne, dokładność
- Otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność
- Umiejętności pracy w zespole
- Samodzielność i bardzo dobra organizacji pracy