Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)
Praca w zespole infolinii jest dla Ciebie, jeśli:
Oferujemy:
- Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
- Posiadasz umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
- Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
- Posiadasz ducha zespołowości,
- Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
- Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
- Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
- Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
- Doświadczenie w pracy w Contact Center mile widziane
Twoja praca będzie polegała na:
- Telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących
- Realizacji Dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach)
- Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach banku
- Budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu
- Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
- System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- Atrakcyjny system premiowy
- Dodatkowy bonus, jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim lub ukraińskim
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.