#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

Alior Bank S.A.

Kraków, małopolskie

Alior Bank S.A.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Zespół Infolinii)

Alior Bank S.A.
Praca w zespole infolinii jest dla Ciebie, jeśli:
  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Doświadczenie w pracy w Contact Center mile widziane

Twoja praca będzie polegała na:

  • Telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących
  • Realizacji Dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach)
  • Udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach banku
  • Budowaniu i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami

 

 


Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Dodatkowy bonus, jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim lub ukraińskim

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Alior Bank S.A.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi