Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 18/07/2019.
Oferta wyróżniona

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem ukraińskim/angielskim

Kraków, małopolskie

Alior Bank S.A.

Opis stanowiska pracy

Twoja praca będzie polegała na:

  • telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących
  • realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach)
  • udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku
  • budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z Klientami

To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:

  • Posługujesz się biegle językiem angielskim/ukraińskim i polskim,
  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu (3/4),
  • Posiadasz umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Masz doświadczenie w pracy w contact center (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze całego etatu lub części etatu (3/4),
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
  • Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta
  • Spotkajmy się i przekonaj się, że warto pracować z najlepszymi!

Prezentacja firmy

Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i... innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.

Wyróżnia nas niezwykła kultura organizacyjna, bezpośrednia komunikacja i dynamika działania. Czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, w Alior Banku dostaniesz przestrzeń do eksperymentów i w krótkim czasie zobaczysz efekty swojej pracy.

W Alior Banku odkryjesz w sobie talenty, z których jeszcze nie zdajesz sobie sprawy i przekonasz się, że możesz więcej, niż myślisz.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Administracja biurowa
do góry