Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Wewnętrznego
Twoje zadania:
wsparcie telefoniczne i mailowe dla pracowników sieci sprzedaży Play,
analizowanie regulaminów, procedur i cenników,
kreatywne tworzenie i ewaluowanie bieżących procedur,
udział w projektach wewnątrzfirmowych,
przygotowywanie raportów i prezentacji,
realny wpływ na dbałość o pozytywne doświadczenia Klienta.
Szukamy Ciebie, jeśli:
jesteś na początku swojej drogi zawodowej albo chcesz całkowicie zmienić profil tego co robisz,
nie chcesz pracować w typowym call center, odbierając kolejne, częste telefony od Klientów,
chcesz zdobyć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na poruszanie się w biznesowej rzeczywistości,
potrafisz budować jasne i czytelne komunikaty - pisemne i słowne,
nie lubisz sztywnej atmosfery pracy i narzuconego dress code’u,
lubisz dynamiczną pracę,
cenisz dawanie wsparcia innym,
potrafisz przygotowywać oraz prowadzić prezentacje,
lubisz pracę z danymi i raportami,
procesy sprzedażowe nie są Ci obce.
Korzyści dla Ciebie:
Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne Imprezy integracyjne Ty i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy Świętujemy sukcesy Karta multisport Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?