Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/06/2019.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (praca dla absolwentów)

Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (praca dla absolwentów)
Warszawa
NR REF.: 1123240


Dla naszego Klienta, do działu Customer Service poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów (telefonicznie i mailowo), wprowadzanie do systemu danych dotyczących zamówień i dostaw oraz monitorowanie procesów w systemie wewnętrznym, a także przygotowywanie oraz dbałość o kompletność dokumentacji.

W związku z międzynarodowym środowiskiem pracy wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2. Poszukujemy osób komunikatywnych, rzetelnych, które dobrze czują się w multitaskingu. Oczekujemy pierwszego doświadczenia zawodowego zdobywanego np. w formie stażu/praktyk w takich obszarach jak: obsługa klienta, organizacja eventów czy logistyka.

Atutem będzie znajomość systemu SAP, Excel na poziomie średniozaawansowanym.

Oferujemy współpracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzini atrakcyjne wynagrodzenie.

Aplikuj teraz i daj się poznać!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry