#

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klientów

Lokalizacja: Warszawa

Twoja przyszła Firma:

Naszym Klientem jest międzynarodowa Firma, będąca liderem portali rezerwacyjnych. Swoim Klientom proponuje noclegi na 5 kontynentach, w ponad 200 000 obiektach noclegowych. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy obecnie Kandydatów/Kandydatek na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta. 

Do Twoich zadań na powyższym stanowisku należeć będzie kontakt mailowy i telefoniczny z partnerami, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych potencjalnych partnerów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji, dbanie o profesjonalny wizerunek Firmy, zarządzanie i koordynacja planów dla poszczególnych partnerów. Dodatkowo Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie współpracował z działem Sprzedaży i Marketingu oraz koordynował przepływ informacji.

Posiadasz niewielkie doświadczenie zawodowe lub poszukujesz swojej pierwszej pracy? Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i pro aktywną? Nie czekaj! Aplikuj na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta i zdobądź doświadczenie zawodowe w międzynarodowej organizacji!

Nasz Klient zapewnia:

  • Świetną lokalizację w samym Centrum Warszawy.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (8:00-16:30).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • Współpracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Dyspozycyjność do podjęcia pracy od zaraz w pełnym wymiarze godzin.
  • Pierwsze doświadczenie we współpracy z Klientem mile widziane.
  • Otwartość na kontakt z Klientem, chęć do nauki i rozwijania nowych umiejętności.
  • Umiejętność pracy zespołowej, proaktywność w działaniu.
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi