Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja: WarszawaTwoja przyszła Firma
Naszym Klientem jest jedna z największych międzynarodowych firm z branży sprzętu labolatoryjnego w Polsce, która cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku światowym. Posiada kilkadziesiąt biur zlokalizowanych w różnych krajach świata. Globalny charakter firmy sprawia, że ich Klienci korzystają z wiedzy i doświadczeń międzynarodowych ekspertów. Stałym celem firmy wsparcie rozwoju badań naukowych oraz opieki nad pacjentami.
W związku ze stałym rozwojem Firmy poszukujemy Kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Do Twoich zadań należeć będzie ścisła współpraca z działem handlowym, zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego oraz wsparcie procesów finansowych.
Nasz Klient zapewnia:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym.
- Atrakcyjne wynagrodzenie (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin).
- Pakiet benefitów: pakiet medyczny oraz ubezpieczenie na życie.
- Miłą i pozytywną atmosferę pracy.
- Realną szansę na rozwój w strukturach firmy.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (min.B2).
- Mile widziana znajomość obsługi systemu SAP lub Oracle.
- Skrupulatność, komunikatywność oraz dobrą organizację pracy własnej.