W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu z j. niemieckim
Miejsce pracy: ŁódźDla naszego klienta, międzynarodowej firmy z sektora SSC, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Controllingu z j.niemieckim.
Zakres obowiązków:
- Analiza i monitorowanie rozliczeń międzyokresowych, przychodów, alokacji kosztów oraz wydatków;
- Wykrywanie anomalii oraz odchyleń, poszukiwanie przyczyn oraz rekomendowanie działań naprawczych;
- Analiza złożonych zagadnień finansowych związanych z projektami, zakupami, warunkami finansowymi umów;
- Usprawnianie narzędzi analitycznych;
- Monitoring i analiza rentowności przypisanych projektów biznesowych;
- Wsparcie dla biznesu (pierwszy punkt kontaktu) w zakresie przypisanych projektów.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie w obszarze finansowym (AP lub AR lub GL lub controlling);
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (min. B2)
- Szeroka wiedza z zakresu księgowości;
- Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel;
- Mile widziane wykształcenie finansowe lub ukończony kurs księgowości.
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa/lunchowa, ubezpieczenie na życie);
- Elastyczny czas pracy: 7/9 - 15/17;
- Możliwość pracy w trybie home office po okresie wdrożeniowym.