Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Młodszy Specjalista ds. Klienta Biznesowego
Lokalizacja: WarsawTwoja przyszła Firma:
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma Noclegi.pl, będąca liderem portali rezerwacyjnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Swoim Klientom proponuje noclegi na 5 kontynentach, w ponad 200 000 obiektach noclegowych. W związku z dynamicznym rozwojem Firmy poszukujemy obecnie Kandydatów/Kandydatek na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Klientów Biznesowych.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współtworzenie rozwoju obszaru Klienta Biznesowego. Do codziennych zadań będzie należeć kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami Biznesowymi, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji, przedstawianie indywidualnych ofert handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych partnerów (obiektów noclegowych, hoteli), negocjowanie warunków, odpowiadanie na zapytania oraz pracę w wewnętrznym systemie.
Nie musisz mieć doświadczenia w Obsłudze Klienta ani w Sprzedaży. Wystarczy, że chcesz się rozwijać, jesteś osobą otwartą i komunikatywną. Wszystkiego się nauczysz! Aplikuj na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Klientów Biznesowych i zdobądź doświadczenie zawodowe w międzynarodowej organizacji!
Nasz Klient zapewnia:
- Świetną lokalizację w Centrum Warszawy (5min piechotą od Metra Centrum).
- Elastyczny grafik - możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin (pn-pt) lub 8-16:30.
- Elastyczna forma zatrudnienia (umowa o pracę/umowa zlecenie) .
- Na początek - wynagrodzenie 3200 zł brutto wraz z atrakcyjnym comiesięcznym bonusem premiowym.
- Zdobycie wiedzy z zakresu budowania relacji z Klientami Biznesowymi, negocjacji oraz sprzedaży.
- Wewnętrzne szkolenia oraz indywidualne podejście do pracowników.
- Pozytywną, swobodną atmosferę w pracy.
- Bycie częścią młodego zespołu i realny udział w rozwoju firmy.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dyspozycyjność do podjęcia pracy.
- Otwartość na kontakt z Klientem.
- Chęć rozwoju w obszarze sprzedażowym.
- Zainteresowanie branżą turystyczną.
- Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte na stażach, praktykach, w pracy biurowej bądź w Obsłudze Klienta - mile widziane :)