Młodszy Specjalista ds. HR z językiem hiszpańskim lub niemieckim
WarszawaMłodszy Specjalista ds. HR z językiem hiszpańskim lub niemieckim
Warszawa
NR REF.: 1152116
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. HR z językiem hiszpańskim lub niemieckim
Do głównych zadań na tym stanowisku należy zapewnienie wsparcia w obszarze HR-u administracyjnego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt z pracownikami firmy i udzielanie informacji i wsparcia w kwestiach związanych z zatrudnieniem m.in. urlopy, wynagrodzenia, a także technicznych dotyczących z systemów operacyjnych. Do obowiązków również należeć będzie przygotowywanie dokumentów - tworzenie umów, listów referencyjnych oraz raportów payrollowych.
Do aplikowania zapraszamy Osoby posiadające około roku doświadczenia w obszarze HR-u administracyjnego lub w pracy w obszarze customer service, posługujące się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min. B2) oraz ze znajomością języka hiszpańskiego lub niemieckiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2+/C1). Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Workday.
Od Kandydatów oczekujemy samodzielności w pracy, dokładności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz otwartości. Klient przewiduje pełne wdrożenie i przeszkolenie kandydatów do tej roli.
Oferujemy stabilne zatrudnienie i długofalową współpracę - początkowo z umową o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z późniejszą szansą na bezpośrednie zatrudnienie w firmie.
Na chwilę obecną praca odbywa się w systemie Home Office, z możliwością zmiany na model hybrydowy.
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów
Warszawa
NR REF.: 1152116
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. HR z językiem hiszpańskim lub niemieckim
Do głównych zadań na tym stanowisku należy zapewnienie wsparcia w obszarze HR-u administracyjnego. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt z pracownikami firmy i udzielanie informacji i wsparcia w kwestiach związanych z zatrudnieniem m.in. urlopy, wynagrodzenia, a także technicznych dotyczących z systemów operacyjnych. Do obowiązków również należeć będzie przygotowywanie dokumentów - tworzenie umów, listów referencyjnych oraz raportów payrollowych.
Do aplikowania zapraszamy Osoby posiadające około roku doświadczenia w obszarze HR-u administracyjnego lub w pracy w obszarze customer service, posługujące się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min. B2) oraz ze znajomością języka hiszpańskiego lub niemieckiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację (min. B2+/C1). Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu Workday.
Od Kandydatów oczekujemy samodzielności w pracy, dokładności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz otwartości. Klient przewiduje pełne wdrożenie i przeszkolenie kandydatów do tej roli.
Oferujemy stabilne zatrudnienie i długofalową współpracę - początkowo z umową o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z późniejszą szansą na bezpośrednie zatrudnienie w firmie.
Na chwilę obecną praca odbywa się w systemie Home Office, z możliwością zmiany na model hybrydowy.
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.