Opis stanowiska pracy
Do Twoich zadań należeć będzie:
- analiza makro otoczenia Kopalni szczególnie pod kątem trendów i zjawisk występujących na rynku turystyki w tym analiza otoczenia konkurencyjnego Kopalni
- stałe monitorowanie wielkości i struktury ruchu turystycznego w Kopalni, sezonowości, wielkości sprzedaży w poszczególnych segmentach rynku, liczby turystów zagranicznych według państw
- przygotowywanie cyklicznych zestawień dotyczących wyników sprzedaży według poszczególnych profilów działalności
- realizacja projektów badawczych w tym badań satysfakcji i lojalności klientów, badań profili klientów, badań produktu
- współpraca z agencjami badawczymi
- monitorowanie ruchu w serwisach internetowych Kopalni
- analiza efektywności działań reklamowych w Internecie w tym weryfikacja KPI
- analiza działań w obszarze mediów społecznościowych
- monitorowanie trendów w e-commerce
- współpraca z Działem Marketingu i Komunikacji w zakresie wsparcia dla istniejących i planowanych produktów
Wymagania
Czego od Ciebie oczekujemy:
- co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w obszarze badań i analiz marketingowych (w tym badań pierwotnych i desk research)
- doświadczenie w zakresie analityki e-commerce
- wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu marketingu
- biegła znajomość Microsoft Excel (praca z dużą ilością danych)
- dobra znajomość Google Analytics, Google TagManager oraz innych narzędzi związanych z analityką internetową
- znajomość narzędzi służących do monitorowania wizerunku marki w Internecie
- wysoko rozwinięte umiejętności analizy i interpretacji danych, wyciągania na ich podstawie wniosków, przygotowania rekomendacji
- umiejętność sporządzania czytelnych raportów i prezentacji
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- dokładność, bardzo dobra organizacji czasu pracy
Możemy Tobie zaoferować:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę (praca 8h/dzień pn-pt)
- motywacyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie + premia miesięczna)
- możliwość skorzystania z dodatkowych benefitów (karta Multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, program emerytalny oraz inne świadczenia z funduszu socjalnego)
- możliwość rozwijania własnych kwalifikacji poprzez udział w branżowych szkoleniach (budżet szkoleń przeznaczony dla działu)
- możliwość udziału w firmowych spotkaniach integracyjnych
- ciekawą, ambitną, pełną wyzwań pracę w firmie o stabilnej pozycji – działamy nieprzerwanie od XIII wieku
Prezentacja firmy
Kopalnia Soli „Wieliczka” to jeden z najcenniejszych zabytków kultury ma...
Kopalnia Soli „Wieliczka” to jeden z najcenniejszych zabytków kultury materialnej i duchowej, rocznie odwiedzany przez ponad milion turystów z całego świata. To także zabytek klasy światowej, wpisany jako jeden z pierwszych dwunastu obiektów na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO.
Kopalnia Soli „Wieliczka” dzisiaj to zarówno wielowiekowa tradycja jak i nowoczesność, kilkusetletnia historia i podziemne miasto z rozbudowaną infrastrukturą.
Grupę kapitałową Kopalni Soli „Wieliczka” tworzą Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A. i dwie spółki zależne: Kopalnia Soli „Wieliczka” Trasa Turystyczna sp. z o.o. oraz Kopalnia Soli „Wieliczka” Zakład Mechaniczny sp. z o.o.
Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A. to jednoosobowa spółka Skarbu Państwa. Głównym przedmiotem jej działalności jest ochrona zabytku - zabezpieczenie i zachowanie unikatowych w skali światowej wyrobisk górniczych. W ramach działań zabezpieczających prowadzi ona prace polegające na ograniczaniu zagrożeń naturalnych, a także likwidacji niezabytkowej części Kopalni Soli „Wieliczka”.
Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A. zarządza jednym z najstarszych przedsiębiorstw w Europie, obiektem światowego dziedzictwa kulturalnego i przyrodniczego, rozpoznawalną w świecie marką. Misją spółki jest zachowanie unikatowego pomnika historii i kultury Narodu Polskiego dla przyszłych pokoleń, a także udostępnienie społeczeństwu unikalnego zabytku oraz miejsca kultu.
Obsługą i rozwojem działalności turystycznej zajmuje się Kopalnia Soli „Wieliczka” Trasa Turystyczna sp z o.o. Prowadzi ona także działalność handlową, usługową i gastronomiczną oraz organizuje kilkaset imprez i wydarzeń kulturalnych rocznie. W jej strukturze znajdują się również Uzdrowisko Kopalnia Soli „Wieliczka” oraz Hotel Grand Sal****.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/03/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Czas trwania umowy
- docelowo umowa na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Analityka