Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 11/12/2017.

(Młodszy) Specjalista ds. administracji systemem szkoleniowym

Sochaczew, Warszawa, mazowieckie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

(Młodszy) Specjalista ds. administracji systemem szkoleniowym
Sochaczew, Warszawa
NR REF.: 1097871

Dla naszego Klienta posiadającego swoje Centrum Usług Wspólnych w Sochaczewie, pod Warszawą, poszukujemy (Młodszego) Specjalisty ds. administracji systemem szkoleniowym.

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należeć m.in.:
  • Pełnienie roli administratora globalnego systemu szkoleniowego
  • Raportowanie nt. historii szkoleniowej
  • Kontakt z Klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie błędów systemowych
Oczekiwania firmy wobec kandydatów to przede wszystkim:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w SSC
  • znajomość j. angielskiego na poziomie zaawansowanym
  • wysokie zdolności interpersonalne;
  • komunikatywność, odpowiedzialność i zaangażowanie;
  • umiejętność analitycznego myślenia
Klient oferuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie w przedziale 5000 – 7000 PLN brutto

Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikacji!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
02/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Human Resources
do góry