Młodszy specjalista ds. administracji i sprzedaży
KrakówMłodszy specjalista ds. administracji i sprzedaży
Kraków
NR REF.: 1150464
Dla mojego klienta z branży meblarskiej obsługującego największe inwestycje budowlane w Polsce, Poszukuje osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Administracji i Sprzedaży.
Do twoich obowiązków będzie należało: administrowanie dokumentacją handlowo-logistyczną,archiwizacja dokumentacji związanej z procesem sprzedażowo-logistycznym, kompleksowa obsługa biura i klientów firmy,systemowa rejestracja obiegu dokumentów i ich właściwa archiwizacja, przygotowywanie raportów i podsumowań, redagowanie pism i dokumentów handlowych zgodnie ze standardami Spółki, obsługa korespondencji i centrali telefonicznej.
Poszukujemy osoby z min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, o wysoko rozwiniętych kompetencjach interpersonalnych (wysoka kultura osobista/komunikatywność/życzliwość), efektywnie zarządzającej czasem pracy, potrafiącej wyznaczać priorytety zadaniom, z umiejętnością myślenia o krok do przodu i dynamizm w działaniu, posługującej się językiem angielskim na poziomie min. B1, wykazująca się dobrą znajomością pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel).
Mój klient oferuje stabilne wynagrodzenie pracę w oparciu o UoP, elastyczne godziny pracy, możliwość awansu, laptop i telefon służbowy.
Kraków
NR REF.: 1150464
Dla mojego klienta z branży meblarskiej obsługującego największe inwestycje budowlane w Polsce, Poszukuje osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Administracji i Sprzedaży.
Do twoich obowiązków będzie należało: administrowanie dokumentacją handlowo-logistyczną,archiwizacja dokumentacji związanej z procesem sprzedażowo-logistycznym, kompleksowa obsługa biura i klientów firmy,systemowa rejestracja obiegu dokumentów i ich właściwa archiwizacja, przygotowywanie raportów i podsumowań, redagowanie pism i dokumentów handlowych zgodnie ze standardami Spółki, obsługa korespondencji i centrali telefonicznej.
Poszukujemy osoby z min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, o wysoko rozwiniętych kompetencjach interpersonalnych (wysoka kultura osobista/komunikatywność/życzliwość), efektywnie zarządzającej czasem pracy, potrafiącej wyznaczać priorytety zadaniom, z umiejętnością myślenia o krok do przodu i dynamizm w działaniu, posługującej się językiem angielskim na poziomie min. B1, wykazująca się dobrą znajomością pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel).
Mój klient oferuje stabilne wynagrodzenie pracę w oparciu o UoP, elastyczne godziny pracy, możliwość awansu, laptop i telefon służbowy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.